Η μοναδική Ελληνίδα πιανίστρια που παίζει σόλο ή με το δικό της τρίο σε φεστιβάλ τζαζ ανά τον κόσμο με τις γεμάτες φινέτσα παρουσιάσεις της είναι δύσκολο να ταξινομηθεί ως τυπική τζαζίστρια.
Αυτό μάλλον οφείλετε στην κλασική παιδεία της καλλιτέχνιδας, αλλά και στην επιθυμία της να παρουσιάσει κάτι πρωτότυπο και πολύ προσωπικό.
Οι αισθητικές ιδέες της Τάνιας Γιαννούλη είναι γεμάτες ρομαντική ονειροπόληση. Οι περίπλοκα συνθετικές φράσεις της εκπέμπουν γυναικεία ευαισθησία και μια ομορφιά που κρύβεται στη λεπτή διαπλοκή των νότων.
Αν και στο παρελθόν οι μουσικοί που τη συνόδευαν πρόσθεταν επιπλέον χρώματα στις παραγωγές της, η Τάνια Γιαννούλη καθισμένη “solo” στα πλήκτρα, κατάφερε να αναπτύξει μια πραγματικά μοναδική δημιουργία χρησιμοποιώντας εκλεπτυσμένες διασκευές συγχορδιών και απίθανες τεχνικές, έξυπνες προετοιμασμένες για πιάνο.
Αν αναζητούσαμε κάποια έμπνευση για τις γοητευτικές αισθητικές της προσεγγίσεις, φαίνεται ότι η δουλειά του Claude Debussy θα μπορούσε να ήταν αφετηρία, αν και η γλώσσα έκφρασης της Τάνια Γιαννούλη είναι πολύ σύγχρονη.
Το μεγαλύτερο μέρος του υλικού αποτελείται από “μινιατούρες” τυλιγμένες σε ιμπρεσιονιστική αύρα. Σε δύο μόνο μεγαλύτερες συνθέσεις, η πιανίστα μια φορά επέτρεψε στον εαυτό της να αναπτύξει μια δραματική κορύφωση και μια φορά να σκιαγραφήσει ένα μουσικό τοπίο γεμάτο με ελληνικές αναφορές.
Η Τάνια Γιαννούλη είναι μια από τις πιο ταλαντούχες και δημιουργικές γυναίκες της ελληνικής μουσικής σκηνής, μια καλλιτέχνης που δεν σταματά να μας εκπλήσσει και να μας συγκινεί με τη μουσική της.