Η Sony κυκλοφορεί οθόνη Spatial Reality για στερεοσκοπική προβολή, 3D ή χωρική εικόνα [Sony ELF-SR2]
Το Sony ELF-SR2 είναι ένα επαναστατικό προϊόν που αλλάζει τον τρόπο που δημιουργούμε και παρουσιάζουμε 3D περιεχόμενο σε επαγγελματικό περιβάλλον. Πρόκειται για μια οθόνη 27-ιντσών που προσφέρει ακριβείς και φυσικές 3D χωρικές εικόνες, χάρη στην καινοτόμο τεχνολογία και τον ευέλικτο σχεδιασμό της.
Το Sony ELF-SR2 δημιουργεί 3D εικόνες που δεν έχουν προηγούμενο στη βιομηχανία. Μπορείτε να νιώσετε ότι το 3D περιεχόμενό, χωρίς να χρειάζεστε γυαλιά ή άλλα εξωτερικά αξεσουάρ. Η υψηλή ακρίβεια των χωρικών εικόνων και η υψηλή ταχύτητα επεξεργασίας αυξάνουν την εμπειρία.
Το Sony ELF-SR2 διαθέτει μία μεγάλη οθόνη 27 ιντσών, που σας επιτρέπει να απολαύσετε 3D χωρικές εικόνες σε μεγαλύτερη κλίμακα από ποτέ. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη συσκευή για μία πληθώρα εφαρμογών, όπως σχέδιο, αρχιτεκτονική, ιατρική κ.ά.
Σας επιτρέπει να βλέπετε στερεοσκοπικές εικόνες με γυμνό μάτι χωρίς να χρειάζεστε ειδικά γυαλιά ή ακουστικά. Η τιμή της είναι 5.000 δολάρια.
Υπάρχει ένας αισθητήρας όρασης υψηλής ταχύτητας στο επάνω μέρος της οθόνης που ανιχνεύει τη θέση του προσώπου του θεατή (και των δύο ματιών) και με βάση αυτές τις πληροφορίες, χρησιμοποιείται ένας αλγόριθμος απόδοσης σε πραγματικό χρόνο για τη δημιουργία και την εμφάνιση στερεοσκοπικής προβολής.
Διαθέτει επίσης λειτουργία διόρθωσης χρώματος moire και υποστηρίζει την εμφάνιση λεπτότερων λεπτομερειών, μοτίβων και γραμμών. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη μηχανή υπερ-ανάλυσης για να αναβαθμίσετε πλάνα 2K σε 4K.
Η λειτουργία αναγνώρισης προσώπου ανιχνεύει το οπτικό πεδίο του χρήστη και να παρέχει μια φυσική και άνετη εμπειρία βίντεο, ενώ η ευρεία γωνία θέασης επιτρέπει την ακριβή έκφραση βίντεο ακόμη και από ευρύτερο εύρος γωνιών. Η ανάλυση της οθόνης είναι 3.840 x 2.160 pixels και η φωτεινότητα είναι 400 nits. Υποστηρίζει χρώμα 10 bit και το ποσοστό κάλυψης Adobe RGB είναι 100%.
Yπάρχει υποστήριξη για εφαρμογές με SDK κιτ που υποστηρίζει Unity και Unreal Engine, που είναι σημαντικές πλατφόρμες ανάπτυξης, ενώ αργότερα φέτος θα υποστηρίζει επίσης Open GL, DirectX11/12 και Open XR.