hxosplus.gr
H τεχνολογία του πολιτισμού

Έρευνα: Εάν και πώς οι Ευρωπαίοι παρακολουθούν αγώνες εν κινήσει

Λίγες ημέρες πριν από την πιο αναμενόμενη ποδοσφαιρική διοργάνωση στον κόσμο, η TCL, ένας από τους κυρίαρχους παίκτες στην παγκόσμια βιομηχανία τηλεοράσεων και μακροχρόνιος υποστηρικτής του αθλητισμού, ερεύνησε εθνικά αντιπροσωπευτικά δείγματα των μεγαλύτερων ευρωπαϊκών χωρών σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι φίλαθλοι σκοπεύουν να παρακολουθήσουν και να βιώσουν αυτό το σημαντικό γεγονός. Η έρευνα διεξήχθη σε συνεργασία με την Consumer Science & Analytics (CSA), και πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, την Πολωνία και την Ισπανία. Τα ευρήματα αποκάλυψαν ότι, ενώ υπήρχαν κάποιες διαφορές απόψεων μεταξύ των αγορών, κυρίως λόγω πολιτιστικών παραγόντων, το πάθος για το παιχνίδι και η επιθυμία σύνδεσης με αγαπημένα πρόσωπα ήταν κοινά θέματα.

  • Το 61% σκοπεύει να παρακολουθήσει τη διοργάνωση του 2022. Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι είναι οπαδοί του ποδοσφαίρου, καθώς το 83% θα συνεχίσει να το παρακολουθεί ακόμη και αν αποκλειστεί η εθνική του ομάδα
  • Για σχεδόν 1 στους 3 ερωτηθέντες, η παρακολούθηση ποδοσφαίρου στην τηλεόραση είναι μια στιγμή που θα μοιραστεί με αγαπημένα πρόσωπα και το 86% των Ευρωπαίων δηλώνουν ότι θα δουν τα παιχνίδια στο σπίτι στις τηλεοράσεις τους
  • Εάν είναι αδύνατη η παρακολούθηση των αγώνων σε τηλεόραση, το 60% θα εξετάσει το ενδεχόμενο να τους παρακολουθήσει σε κινητή συσκευή
  • Το 8% σκοπεύει να αγοράσει νέα τηλεόραση για τη συγκεκριμένη περίσταση

Οι Ευρωπαίοι συνεχίζουν να παρακολουθούν τα μεγάλα ποδοσφαιρικά γεγονότα,ακολουθώντας το πάθος τους

Όπως αποκάλυψε η έρευνα, οι ερωτηθέντες Ευρωπαίοι έχουν έντονο ενδιαφέρον για το ποδόσφαιρο, με 7 στους 10 να δηλώνουν ότι συνήθως παρακολουθούν διεθνείς διοργανώσεις και το 15% να δηλώνουν ότι παρακολουθούν όλους τους αγώνες.   Με το 61% των Ευρωπαίων να σκοπεύει να παρακολουθήσει τη διοργάνωση του 2022, είναι σαφές ότι το ποδόσφαιρο παραμένει προτεραιότητα. Οι πιο ενεργοί οπαδοί φαίνεται να διαμένουν στην Πολωνία (73%), την Ισπανία (71%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (68%).

Ένα από τα κύρια κίνητρα για παρακολούθηση αποτελεί η επιθυμία υποστήριξης της εθνικής τους ομάδας (50%), καθώς και το πάθος για το άθλημα (35%). Και σχεδόν το ένα πέμπτο των ερωτηθέντων (18%) θα παρακολουθήσει τους αγώνες επειδή είναι οπαδοί μερικών από τους επιλεγμένους αστέρες του ποδοσφαίρου.

Επίσης, και πιο συγκεκριμένα, μια μεγάλη πλειοψηφία (83%) θα συνέχιζε να παρακολουθεί το παιχνίδι ακόμη και αν αποκλειστεί η εθνική τους ομάδα, κάτι που αντικατοπτρίζεται περισσότερο στην Πολωνία (88%). Από την άλλη, Γερμανοί (19%) και Γάλλοι (17%) ερωτηθέντες είναι πιο πιθανό να χάσουν το ενδιαφέρον τους εάν αποκλειστεί η ομάδα τους, από εκείνους σε άλλες χώρες.

Όσον αφορά τις προβλέψεις, οι ερωτηθέντες στην Ισπανία είναι οι πιο σίγουροι για τις ικανότητες της ομάδας τους, με περισσότερους από τους μισούς (51%) να αξιολογούν τις πιθανότητές τους να κερδίσουν το τρόπαιο ως 7 ή περισσότερες (σε κλίμακα από το 1 έως το 10). Αντίθετα, οι περισσότεροι Βρετανοί (73%), Γάλλοι (66%), Γερμανοί (66%) και Πολωνοί (61%) ερωτηθέντες φαίνονται λιγότερο σίγουροι και κατέταξαν τις πιθανότητές τους να κερδίσουν το τρόπαιο μεταξύ 0 και 6 (από τους 10).

Το κοινό πάθος για το άθλημα παραμένει βασικό στοιχείο της παρακολούθησης ποδοσφαιρικών γεγονότων…

Η μεγάλη πλειονότητα των Ευρωπαίων (85%) σκοπεύει να παρακολουθήσει τη διοργάνωση με κάποιον άλλο, όπως με έναν σύντροφο (43%), μέλη της οικογένειας (40%) ή φίλους (39%). Αυτή η επιθυμία να είναι κοντά σε εκείνους που μοιράζονται το πάθος για το άθλημα αντικατοπτρίζεται στο γεγονός ότι το 86% των Ευρωπαίων θα παρακολουθήσουν τους αγώνες του 2022 στο σπίτι τους στις τηλεοράσεις τους.

Όμως τα ευρήματα έδειξαν κάποιες πολιτισμικές διαφορές. Οι Βρετανοί (30%) και οι Ισπανοί (28%) ερωτηθέντες θα επιλέξουν να παρακολουθήσουν σε μπαρ ή παμπ εάν δεν βλέπουν τους αγώνες στο σπίτι, ενώ οι Γερμανοί (35%) και οι Γάλλοι πολίτες που συμμετείχαν στην έρευνα (34%) θα το παρακολουθήσουν στο σπίτι του φίλου τους στην τηλεόραση.

Επίσης, και κυρίως, οι Γάλλοι ερωτηθέντες εμφανίστηκαν να επενδύουν περισσότερο στις λεπτομέρειες και τα αποτελέσματα των αγώνων, καθώς το 35% σκοπεύει να παρακολουθήσει μόνο του στο σπίτι.

… φροντίζοντας παράλληλα να μην χάσετε ποτέ κανένα από αυτά

Καθώς δεν αποτελεί επιλογή για πολλούς να χάσουν τμήματα ενός αγώνα, από τη σέντρα έως το τελικό σφύριγμα, το 60% των ερωτηθέντων θα εξετάσει το ενδεχόμενο να παρακολουθήσει τους αγώνες σε κινητή συσκευή εάν δεν έχει πρόσβαση σε τηλεόραση.

Στη Γαλλία (51%) και τη Βρετανία (50%), οι άνθρωποι θα δώσουν προτεραιότητα στη χρήση smartphones, στην Πολωνία (50%) και στην Ισπανία (42%), οι άνθρωποι θα επιλέξουν να χρησιμοποιήσουν υπολογιστές, ενώ το 38% όσων βρίσκονται στη Γερμανία θα παρακολουθούν στα tablet τους.

Ζήστε τον ανταγωνισμό στο έπακρο

Η διεθνής ποδοσφαιρική διοργάνωση, η οποία μόλις ξεκίνησε, μπορεί επίσης να λειτουργήσει ως οδηγός για τους καταναλωτές να αγοράσουν νέα προϊόντα τεχνολογίας για να διασφαλίσουν ότι μπορούν να απολαύσουν τα παιχνίδια στο έπακρο. Το 8% των Ευρωπαίων που συμπεριλήφθηκαν στο πεδίο εφαρμογής της μελέτης συμμερίζονταν συλλογικά αυτή την άποψη, ενώ ο αριθμός αυτός ήταν ελαφρώς υψηλότερος μεταξύ εκείνων στην Ισπανία (10%). Αν και οι περισσότεροι από τους ερωτηθέντες που ενδιαφέρονται να επενδύσουν σε νέα προϊόντα αναζητούν μεγαλύτερες οθόνες και καλύτερη ποιότητα εικόνας (48% των Ευρωπαίων που συμμετείχαν στην έρευνα), εκείνοι στη Γαλλία ανησυχούσαν περισσότερο για τον σχεδιασμό της τεχνολογίας (41% έναντι 32% για τον ευρωπαϊκό μέσο όρο), ενώ οι Ισπανοί έδωσαν προτεραιότητα στη συνδεσιμότητα και τις έξυπνες λειτουργίες (42% έναντι 32% για τον ευρωπαϊκό μέσο όρο).

«Με σχεδόν 2 δισεκατομμύρια ενεργούς παίκτες σε όλο τον κόσμο, το ποδόσφαιρο είναι το άθλημα που παίζεται περισσότερο στον κόσμο. Όπως τονίστηκε από την έρευνα που πραγματοποιήσαμε με την CSA, ο διεθνής διαγωνισμός που ξεκίνησε στις 20 Νοεμβρίου θα δημιουργήσει ευκαιρίες να μοιραστούμε στιγμές και πάθη με τους αγαπημένους μας. Αυτό έχει μεγάλη απήχηση στην TCL, καθώς στοχεύουμε όχι μόνο να αναπτύξουμε προϊόντα με τεχνολογία υψηλής ποιότητας σε προσιτές τιμές, αλλά και να παρέχουμε στους χρήστες νέες εμπειρίες, καθώς και τρόπους να εμπνευστούν και να επιδιώξουν το μεγαλείο στην καθημερινή τους ζωή. Είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε τις διαφορετικές ομάδες να αγωνίζονται και θα υποστηρίξουμε ιδιαίτερα τους τέσσερις παίκτες που αποτελούν μέρος της ομάδας των Ambassadors της TCL: Rodrygo, Raphaël Varane, Pedri και Phil Foden. Καλή επιτυχία σε όλους τους διαγωνιζόμενους και μακάρι να κερδίσει η καλύτερη ομάδα!» Frédéric Langin, Vice President Sales and Marketing, TCL Electronics Europe.

Σχετικά με την Έρευνα, που διεξήχθη με την CSA

Η μελέτη αυτή πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, την Ισπανία και την Πολωνία, με εθνικά αντιπροσωπευτικά δείγματα 1.005 ατόμων σε κάθε αγορά. Εφαρμόστηκε ποσόστωση στις ακόλουθες μεταβλητές: φύλο, ηλικία, επαγγελματική δραστηριότητα και περιοχή διαμονής. Και τα συνολικά αποτελέσματα προσαρμόστηκαν ώστε να αντικατοπτρίζουν τον συνολικό πληθυσμό σε κάθε χώρα. Η μελέτη διεξήχθη διαδικτυακά, μέσω διεθνούς επιτροπής, από τις 20 έως τις 26 Οκτωβρίου 2022.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα