hxosplus.gr
H τεχνολογία του πολιτισμού

Συνέντευξη: Με τον Γιώργο Τσαούση, επικεφαλής του τμήματος Consumer Electronics της Samsung Electronics σε Ελλάδα και Κύπρο.

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΦΩΤΗΣ ΦΩΤΙΑΔΗΣ

Τον Γιώργο Τσαούση τον γνωρίζω χρόνια, πριν αναλάβει επικεφαλής του τμήματος Consumer Electronics της Samsung Electronics σε Ελλάδα και Κύπρο.

Toν συναντώ πάντα στις διεθνείς εκθέσεις και στις παρουσιάσεις της Samsung στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Λίγες κουβέντες ανταλλάσουμε κι αυτό είναι όλο. Πάντα, όμως, η ιδέα μιας συνέντευξης μαζί του ήταν στο μυαλό μου.

Έτσι στην τελευταία παρουσίαση της Samsung στην Αθήνα, με αφορμή το λανσάρισμα των νέων τηλεοράσεων, καθίσαμε να μιλήσουμε για τον ίδιο και την εταιρεία που εκπροσωπεί επάξια στην Ελλάδα για πάνω από μια δεκαετία.

Συγχαρητήρια για τη παρουσίαση, εξαιρετικά προϊόντα. Ειδικά στο κλείσιμο της παρουσίασης όπου είδαμε την micro LED -το μέλλον της τηλεόρασης. Ήθελα να ρωτήσω μερικά τα πράγματα για εσάς. Πότε πρωτοπήγατε στη Samsung, σε ποια θέση; Σήμερα η Samsung είναι No1 στην Ελλάδα, τα πρώτα χρόνια πως ήταν;

Είχα την ευκαιρία να ξεκινήσω στη Samsung το 2010 μαζί με το στήσιμο της θυγατρικής στην Ελλάδα και στην Κύπρο ως υπεύθυνος ανάπτυξης τηλεόρασης και ήχου. Σήμερα, κατέχω τη θέση του διευθυντή του τομέα καταναλωτικών προϊόντων. Η εμπειρία που είχα με βοήθησε να ανταποκριθώ στις ιδιαίτερες απαιτήσεις που έχει μια εταιρεία του βεληνεκούς της Samsung. Σταδιακά εξελίχθηκα μαζί με τους συνεργάτες μου, ώστε να αποκριθούμε στις συνεχείς απαιτήσεις. Το 2011, ήταν η πρώτη χρονιά που ξεκινήσαμε τις απευθείας πωλήσεις τηλεοράσεων, κλείσαμε Νο.1 στο τελείωμα της χρονιάς και εξακολουθούμε να είμαστε από τότε Νο. 1 στην αγορά. Πιστεύω ότι, με συνέπεια τόσο απέναντι τους καταναλωτές, όσο και στους συνεργάτες μας, έχουμε θέσει τις βάσεις για μια ακόμα πιο επιτυχημένη πορεία στο μέλλον.


Η αγορά μας εκείνα τα χρόνια ήταν ανοιχτή στις επίπεδες τηλεοράσεις. Ο κόσμος είχε άλλη αγοραστική δύναμη. Σήμερα πόσο έχουν αλλάξει οι καταναλωτές και οι δυνάμεις της αγοράς σε σχέση με εκείνη την εποχή;


Η βασική διαφορά είναι ότι ο καταναλωτής είναι πιο ενημερωμένος. Έχει πιο εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία και έχει γίνει πιο απαιτητικός και συγκεκριμένος σ’ αυτό που θέλει. Ακολουθώντας τώρα αυτές τις ανάγκες του καταναλωτή η αγορά προσαρμόζεται, παρέχοντας προϊόντα και υπηρεσίες που εξυπηρετούν καλύτερα και πιο στοχευμένα τις ανάγκες, με διαφορετικές κατηγορίες τηλεοράσεων. Φυσικά, έχουν εξελιχθεί και τα κανάλια διανομής για να εξυπηρετούν αυτές τις απαιτήσεις, προσφέροντας τη δυνατότητα αγορών on-line, off-line, μέσω τηλεφωνικών κέντρων και φυσικά δυνατότητα να δει ο καταναλωτής το προϊόν στο κατάστημα.


Δηλαδή, ο Έλληνας συνεχίζει να αγοράζει τηλεόραση, να αγαπάει την καλή εικόνα; Η τηλεόραση συνεχίζει να είναι η βασίλισσα των ηλεκτρονικών;

Βεβαίως. Ναι.



Σε ποια τεχνολογική κατηγορία ξεχωρίζει η Samsung στις τηλεοράσεις σήμερα; Στις premium για την ποιότητα εικόνας, στις μεγάλες ίντσες, στο lifestyle ή σ’ όλα τα παραπάνω;


Η αποδοχή και εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού είναι αυτές που επισφραγίζουν και εν τέλει επιβεβαιώνουν ότι η Samsung κατέχει εξέχουσα θέση σε κάθε τεχνολογική κατηγορία στον τομέα της τηλεόρασης. Η αιτία είναι πολυδιάστατη. Βασίζεται στο συνδυασμό όλων εκείνων των παραμέτρων που λαμβάνει υπ’ όψη ο καταναλωτής κατά την επιλογή μίας τηλεόρασης, όπως ο σχεδιασμός ή η ποιότητα εικόνας και ήχου. Φυσικά, πέρα από την τηλεόραση αυτή καθαυτή, συμβάλλουν και άλλες αξίες, όπως το οικοσύστημα της Samsung. Όλα τα προϊόντα, διαφορετικά ανά κατηγορία «παντρεύονται» μεταξύ τους, μπορούν πια δηλαδή να διασυνδεθούν, να επικοινωνήσουν απρόσκοπτα.

Το 2011, ήταν η πρώτη χρονιά που ξεκινήσαμε τις απευθείας πωλήσεις τηλεοράσεων, κλείσαμε Νο.1 στο τελείωμα της χρονιάς και εξακολουθούμε να είμαστε από τότε Νο. 1 στην αγορά.


Αυτό προωθεί όλο το οικοσύστημα, δηλαδή παίρνω μια τηλεόραση, θα πάρω και μια ηχομπάρα και αργότερα μια λευκή συσκευή της Samsung ώστε να επικοινωνούν όλα μεταξύ τους.


Ακριβώς έχει ήδη στα χέρια του ένα κινητό Samsung Galaxy, οπότε του είναι πιο εύκολο να αποκτήσει μια δεύτερη συσκευή Samsung.


-Γνωρίζουμε από την παγκόσμια αγορά ότι οι ηχομπάρες της Samsung είναι Νο. 1, ξέρουμε επίσης ότι έχει εξαγοράσει όλο το Harman Group που είναι ειδικό στον ήχο. Θα ήθελα να μάθω σε ποιά θέση βρίσκονται στην ελληνική αγορά;

Είμαστε για 10 χρόνια πρώτοι στις ηχομπάρες, παγκοσμίως. Το ίδιο ισχύει και στην Ελλάδα. Κατέχουμε την πρώτη θέση τα τελευταία χρόνια όσον αφορά τα μερίδια αγοράς, συνολικά, αλλά και στo premium κομμάτι της κατηγορίας. Η ποιότητα του ήχου μαζί με την ποιότητα κατασκευής, όπως και οι λειτουργίες που παρέχουμε, νομίζω ότι είναι τα κύρια χαρακτηριστικά που μας έχουν οδηγήσει σε αυτή τη θέση. Επιπλέον, παρέχουμε επιλογές σε μία ευρεία γκάμα τιμών, που καλύπτουν τις απαιτήσεις κάθε καταναλωτή.


Φέτος έχετε καινούργιο προϊόν που λέγεται Music Frame και ανήκει σε μια νέα κατηγορία, όπως πριν δυο χρόνια ανοίξατε την κατηγορία «φορητοί προβολείς» με τον Freestyle. Πως πήγαν οι προβολείς στην αγορά;


Είναι ένα ιδιαίτερο προϊόν που συνδυάζει ευκολία χρήσης, μεγάλη εικόνα και φορητότητα. Βλέπεις μπορεί να μεγαλώσει και άλλο την εικόνα, να το βάλεις στη οροφή και να κάνεις ό,τι θες. Συνδυάζοντας δύο προβολείς μπορείς να έχεις ακόμη πιο μεγάλη εικόνα. Έτσι, λοιπόν, η κατηγορία αυτή κερδίζει συνέχεια καταναλωτές. Αυτό που μπορώ να σου πω αυτή τη στιγμή είναι ότι βρίσκεται στο 35% των πωλήσεων στην κατηγορία των lifestyle τηλεοράσεων (γιατί εκεί ανήκει). Κάθε καινούργιος καταναλωτής που μας εμπιστεύεται γίνεται πρεσβευτής για τον επόμενο. Όσο για το ασύρματο ηχείο Music Frame, η λογική του λανσαρίσματος ως lifestyle ηχείου ήταν για να συμπληρώσει την οικογένεια των lifestyle τηλεοράσεων. Συνδυάζει τη μοναδική ιδιαίτερη σχεδίαση μαζί με τον ποιοτικό ήχο. Πρόκειται για ένα ηχείο, το οποίο μπορεί να συνδυαστεί και να συνυπάρξει μαζί με τις τηλεοράσεις μας και μαζί με τις αντίστοιχες ηχομπάρες μας μέσω της χρήσης του Q-Symphony αναβαθμίζοντας την εμπειρία του χρήστη.

Είστε ευχαριστημένοι από το φετινό line-up της Samsung;

Ξεκινώντας από την ναυαρχίδα της γκάμας στην 8Κ, η εξέλιξη που έχει επιτευχθεί εκεί με την τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει εντυπωσιακή αναβάθμιση της ποιότητας εικόνας και ήχου, όσο και των συνολικών λειτουργιών της τηλεόρασης. Παράλληλα, διευρύνουμε την γκάμα μας. Στις OLED τηλεοράσεις αυξάνουμε τις διαθέσιμες ίντσες και μεγαλώνουμε την γκάμα μας και φυσικά στις super big τηλεοράσεις, όπως λέγονται οι πάνω από 80 ιντσών, αυξάνουμε τις επιλογές του καταναλωτή προσφέροντας 4 μοντέλα μεγάλου μεγέθους. Διαθέτουμε την πιο πλούσια γκάμα τηλεοράσεων στην αγορά, όλων των τεχνολογιών, μεγεθών και τιμών. 


-Φέτος είναι η χρονιά του Euro και των Ολυμπιακών Αγώνων. Ισχύει πράγματι ότι αυξάνει η αγορά της τηλεόρασης όταν υπάρχουν αθλητικά γεγονότα;


Στην περίοδο που γίνεται ένα αθλητικό γεγονός ειδικά αν έχει σχέση με την μπάλα, είτε είναι μουντιάλ είτε Euro Cup, στο τρίμηνο αυτό υπάρχει αύξηση 11% σε τεμάχια και 15% σε αξία. Ανεβαίνει δηλαδή η μέση τιμή λόγω των μεγάλων τηλεοράσεων. Οπότε είναι και ένας από τους λόγους που φέτος παρουσιάζουμε αυτή την πλήρη γκάμα super μεγάλων τηλεοράσεων όπως και τους προβολείς.

Πριν λίγες μέρες γιορτάσαμε τα 18 συναπτά έτη της πρωτιάς της Samsung στην αγορά της τηλεόρασης. Ποια είναι η στρατηγική σας για τον ανταγωνισμό που έρχεται…

Εκτός από τα βασικά χαρακτηριστικά -όπως είναι η ποιότητα εικόνας, ήχου και design – στα οποία επενδύει κάποιος όταν αγοράζει μια τηλεόραση στη Samsung, προσπαθούμε να είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε και τον ανταγωνισμό. Θέλουμε, δηλαδή, να παρέχουμε μοναδικά χαρακτηριστικά μέσα από τις τηλεοράσεις Samsung. Από τη μια πλευρά αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν την Internet of Things (ΙοΤ) συνδεσιμότητα, τη smart home υποδομή χρησιμοποιώντας ακόμη και αισθητήρες άλλων κατασκευαστών σ’ ένα ανοιχτό οικοσύστημα. Από την άλλη είναι η βιωσιμότητα, η οποία είναι σημαντική και εκτείνεται από τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και τα ανακυκλώσιμα υλικά που χρησιμοποιούνται έως το τηλεκοντρόλ χωρίς μπαταρίες. Το τρίτο είναι η ασφάλεια μέσω του Knox Security ώστε ο χρήστης να είναι και να αισθάνεται ασφαλής για τα προσωπικά του δεδομένα. Τέλος, η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) για τη βελτίωση της εικόνας και όλων των παραμέτρων. Προσφέροντας όλα αυτά στις τηλεοράσεις μας, πιστεύουμε ότι θα μας βοηθήσουν να κρατήσουμε για πολλά χρόνια ακόμα την πρώτη θέση στην αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα