Η LG με το webOS ανακοίνωσε σχέδια επιχειρηματικής μεταμόρφωσης για να γίνει εταιρεία μέσων ενημέρωσης και πλατφόρμας ψυχαγωγίας [Mε γραφεία της Alphonso στην Ελλάδα]
Η LG είναι γνωστή για τις τηλεοράσεις της και τις λευκές συσκευές. Ωστόσο, η εταιρεία ανακοίνωσε σχέδια επιχειρηματικής μεταμόρφωσης για να γίνει εταιρεία μέσων ενημέρωσης και πλατφόρμας ψυχαγωγίας, με υπηρεσίες και επιμελημένο περιεχόμενο για τα προϊόντα της, συμπεριλαμβανομένων των τηλεοράσεων OLED και QNED.
Η LG ανακοίνωσε τη νέα της κατεύθυνση και στρατηγική στο webOS Partner Summit 2023, που πραγματοποιήθηκε στο LG Sciencepark στη Σεούλ της Νότιας Κορέας. Σε αυτήν την εκδήλωση συμμετείχαν παραγωγοί περιεχομένου, πάροχοι, προγραμματιστές και προσωπικότητες του κλάδου από περισσότερες από 30 χώρες.
Από την κυκλοφορία του στις έξυπνες τηλεοράσεις της LG το 2014, το webOS είναι διαθέσιμο σε 200 εκατομμύρια τηλεοράσεις LG παγκοσμίως, ενώ υπάρχει και σε μάρκες τηλεοράσεων τρίτων σε πολλές αγορές. Προχωρώντας προς τα εμπρός, η LG σχεδιάζει να επεκτείνει το webOS σε περισσότερες τρίτες εταιρείες τηλεοράσεων και να επεκτείνει την πλατφόρμα σε άλλες κατηγορίες προϊόντων. Μέσα σε τρία χρόνια, η LG αναμένει να έχει πάνω από 300 εκατομμύρια συσκευές με webOS.
Για να αποκτήσει το οικοσύστημα του webOS μια ευρύτερη βάση, η LG έχει ήδη εφαρμόσει την πλατφόρμα webOS ακόμη και στους προβολείς της, αλλά και σε συστήματα για αυτοκίνητα που κατασκευάζει. Επιπλέον, ορισμένες από τις συνεργαζόμενες μάρκες τηλεοράσεων με την LG έχουν πλέον παρουσιάσει τις δικές τους τηλεοράσεις OLED που τροφοδοτούνται από το webOS Hub.
Η λύση webOS για τρίτες εταιρείες ονομάζεται webOS Hub και έχει αυξηθεί από 20 μόλις πριν από 2 χρόνια σε πάνω από 300 σήμερα. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το webOS Hub έχει υποστεί αναβαθμίσεις και έχει επεκταθεί ώστε να περιλαμβάνει cloud παιχνίδια και υπηρεσίες OTT.
Η πλατφόρμα έξυπνης τηλεόρασης webOS εξελίσσεται συνεχώς, παρέχοντας αναβαθμίσεις που προσθέτουν υποστήριξη για νέες υπηρεσίες και φέρνοντας συνεχή βελτίωση στη σχεδίαση της διεπαφής χρήστη (UI) και της εμπειρίας χρήστη (UX). Η LG προσφέρει επίσης απρόσκοπτη υποστήριξη για αναβαθμίσεις και ενημερώσεις λειτουργικού συστήματος τηλεόρασης μέσω αναβαθμίσεων πλατφόρμας, συμπεριλαμβανομένων προηγούμενων μοντέλων τηλεοράσεων.
Ως μέρος της στρατηγικής της για την επέκταση του οικοσυστήματος της πλατφόρμας webOS, η LG απέκτησε το πλειοψηφικό μερίδιο της αμερικανικής εταιρείας ανάλυσης δεδομένων διαφημίσεων/περιεχομένου, Alphonso, το 2021. Η Alphonso ίδρυσε θυγατρικές στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ελλάδα πέρυσι, επιταχύνοντας την παγκόσμια ανάπτυξη της υπηρεσίας περιεχομένου της .
Η LG πρόκειται να πραγματοποιήσει μια σημαντική επένδυση ύψους 1 τρισεκατομμυρίου KRW (κορεάτικο νόμισμα) στην επιχείρηση webOS της τα επόμενα πέντε χρόνια, προκειμένου να παρέχει περισσότερο περιεχόμενο και υπηρεσίες στους καταναλωτές.
Η στρατηγική επένδυση της LG θα επικεντρωθεί στη διεύρυνση της γκάμα του διαθέσιμου περιεχομένου μέσω της πλατφόρμας webOS, στην ενίσχυση της χρηστικότητας μέσω της καινοτομίας του UI και του UX και στην ενίσχυση των συνεργασιών με εταιρείες παραγωγής περιεχομένου σε παγκόσμια κλίμακα.
Οι τηλεοράσεις της LG προσφέρουν ροή Netflix HDR και μόλις άνοιξαν την έκδοση beta για τα παιχνίδια Netflix στην τηλεόραση. Η εταιρεία συνεργάστηκε επίσης με το YouTube για να καταστήσει διαθέσιμο ένα Native Touch UX για την εφαρμογή σε μοντέλα τηλεοράσεων όπως το StanbyME.
Η LG ενισχύει επίσης την καινοτομία στον τομέα της αναζήτησης και των συστάσεων που βασίζεται σε AI. Σχεδιάζει να ενσωματώσει μια λειτουργία φωνητικής διεπαφής χρήστη (VUI) στις εφαρμογές συνεργαζόμενων εταιρειών, η οποία θα επιτρέπει στους χρήστες του webOS να ελέγχουν και να πλοηγούνται εύκολα σε υπηρεσίες περιεχομένου τρίτων με τη φωνή τους.
Η χρηστικότητα της υπηρεσίας θα βελτιωθεί επίσης. Το LG Channels 3.0, η premium, δωρεάν υπηρεσία ροής της LG, διαθέτει μια αυξανόμενη επιλογή τηλεοπτικών σειρών και έχει μια ανανεωμένη διεπαφή χρήστη που επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν περισσότερες επιλογές περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων καναλιών και ταινιών.
Διαθέσιμο σε 27 χώρες παγκοσμίως, το LG Channels προσφέρει επί του παρόντος πάνω από 3.000 κανάλια και έχει πάνω από 50 εκατομμύρια συνδρομητές από τον Μάρτιο του 2023. Μόνο το 2022, ο αριθμός των μοναδικών συσκευών στις οποίες χρησιμοποιήθηκαν τα κανάλια LG αυξήθηκε κατά 75%, ενώ ο χρόνος προβολής αυξήθηκε κατά 57 % και η συχνότητα χρήσης αυξήθηκε για να γίνει η υπηρεσία μία από τις πέντε πιο προσπελάσιμες εφαρμογές στην πλατφόρμα webOS.