Το ολοκαίνουργιο DG X της Vertere έχει επανασχεδιαστεί και αναβαθμιστεί για να γίνει ένα κορυφαίας ποιότητας πικάπ.
Οι αναβαθμίσεις στο κύριο ρουλεμάν, στον κινητήρα, την ανάρτηση και την δομή 3 επιπέδων της βάσης λειτουργούν αρμονικά για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων συντονισμών.
Το πικάπ διαθέτει τον νέο βραχίονα Groove Runner X που έχει βελτιστοποιημένες εσωτερικές καλωδιώσεις και συνδέσεις.
Το DG X μπορεί να εγκατασταθεί και να είναι έτοιμο για ακρόαση σε λιγότερο από 10 λεπτά.
Ο νέος βραχίονας Groove Runner X έχει ρουλεμάν που έχει σχεδιαστεί με ακρίβεια, το οποίο ενσωματώνει το κύριο αντίβαρο και το μπροστινό βάρος, για να εξασφαλίζει αποτελεσματική μάζα για βέλτιστη απόδοση της κεφαλής.
Ξεκινώντας με το premium βασικό πακέτο, το DG X προσφέρει μια σειρά επιλογών αναβάθμισης, από αναβάθμιση με κεφαλές υψηλότερης ποιότητας έως τα βύσματα εξόδου και τα καλώδια.
Κάθε αναβάθμιση αυξάνει την απόδοση, βελτιώνοντας την ανάλυση, τη δυναμική και τη μείωση του θορύβου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΗ ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ΠΙΚΑΠ ΤΗΣ VERTERE
Το σύστημα κινητήρα του DG X προέρχεται από αυτό που αναπτύχθηκε για τη ναυαρχίδα RG-1 Reference Motor Drive, βρίσκεται κρυμμένο μέσα στο κύριο πλαίσιο από χάλυβα. \
Ενσωματώνει έναν προγραμματιζόμενο μικροεπεξεργαστή με μετατροπέα D/A για να παρέχει σήμα χαμηλής παραμόρφωσης για την περιστροφή του κινητήρα. Στη συνέχεια, αυτά τα σήματα ενισχύονται χρησιμοποιώντας δύο ενισχυτές , οι οποίοι ελέγχουν κάθε κίνηση του κινητήρα για να εξασφαλίσουν μια γραμμική, ομαλή περιστροφή της τροχαλίας κίνησης.
Ο ίδιος ο κινητήρας είναι χαμηλής τάσης Precision Synchronous, “συντονισμένος” για χαμηλότερο θόρυβο. Ένα φύλλο χαλκού και ένα κάλυμμα από ανοξείδωτο χάλυβα παρέχουν θωράκιση για να εξασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή απόδοση.
Η οδήγηση του πλατό γίνεται μέσω μιας τροχαλίας από κράμα αλουμινίου και ενός ιμάντα μετάδοσης κίνησης από ελαστικό πυρίτιο για ομαλότητα. Η ηλεκτρονική αλλαγή ταχύτητας ελέγχεται μέσω ενός διακόπτη στο πίσω μέρος του πικάπ.
Το πλατό είναι από κράμα έχοντας κολλημένο ένα στρώμα (σαν ματ) «επαφής» δίσκου από PETG. Ενώ ένας δίσκος από κράμα αλουμινίου στην κάτω πλευρά ελέγχει τον συντονισμό του πλατό. Επίσης ένας δίσκος από φελλό/νεοπρένιο/νιτριλίου προστατεύει την ακρυλική βάση.
Το πλατό προσαρμόζεται σε έναν εξαιρετικά γυαλισμένο άξονα από ανοξείδωτο χάλυβα που κινείται σε μια σφαίρα καρβιδίου βολφραμίου στο περίβλημα του κύριου ρουλεμάν, υψηλής ανοχής.
Η λίπανση του ρουλεμάν εξασφαλίζει μακροζωία χωρίς την ανάγκη συχνής επαναλίπανσης. Ένας βελτιστοποιημένος σφιγκτήρας ρουλεμάν από κράμα αλουμινίου ενισχύει τη σταθερότητα και την απόδοση, παρέχοντας χαμηλότερο θόρυβο, και υψηλότερη περιστροφική σταθερότητα.
Ο βραχίονας Groove Runner X έχει επίπεδο προφίλ αντί για σωλήνα, εξαλείφοντας τους υψηλούς συντονισμούς Q και την ανάγκη για επιπλέον απόσβεση.
Χρησιμοποιεί αντίβαρο από ανοξείδωτο χάλυβα με βίδα ρύθμισης αζιμουθίου και μικρομετρικής ρύθμισης βάρος ανάγνωσης.
Αυτό επιτρέπει στην αποτελεσματική μάζα του βραχίονα να ταιριάζει τέλεια με την κεφαλή για βέλτιστη απόδοση.
Το αναβαθμισμένο σύστημα ρουλεμάν Tri-Point βελτιώνει την ακαμψία και την απόκριση. Το VTA μπορεί να ρυθμιστεί με ακρίβεια.
Η βάση (σασί) του πικάπ DG X είναι μια κατασκευή σάντουιτς τριών στρώσεων από χυτό ακρυλικό.
Το υποσασί είναι απομονωμένο από την κύρια δομή για τη μείωση των κραδασμών και τη βελτίωση της πιστότητας του ήχου.
Ένα εξαιρετικά αποσβεσμένο πλαίσιο από χάλυβα παρέχει σταθερότητα και υποστηρίζει τον κινητήρα και το κύκλωμα. Τρία ρυθμιζόμενα πόδια εξασφαλίζουν ευθυγράμμιση και ένα κομψό ακρυλικό κάλυμμα σκόνης με ενσωματωμένους μεντεσέδες ολοκληρώνει το όμορφο αυτό πικάπ.
Το νέο στάνταρ πακέτο Vertere DG X με τον βραχίονα Groove Runner X και την κεφαλή MM Sabre Lite κοστίζει περίπου 5.5000 ευρώ και είναι διαθέσιμο για παραγγελία τώρα στην Kosmas Ηi-Fi.