hxosplus.gr
H τεχνολογία του πολιτισμού

Technics SL-1300G: Πικάπ με ΔΣ τεχνολογία ελέγχου του κινητήρα

Η Technics παρουσίασε το νέο της πικάπ με τεχνολογία ελέγχου κινητήρα ΔΣ-Drive (Delta Sigma Drive), που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο SL-1200GR2 πέρυσι.

Η Technics κάνει το επόμενο βήμα και καθιστά αυτή την τεχνολογία προσβάσιμη σε ένα μοντέλο υψηλότερης κατηγορίας. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία ΔΣ-Drive και συνδυάζοντάς την με τον πιο εξελιγμένο κινητήρα χωρίς σιδηροπυρήνα.

Αυτό το νέο βήμα, μαζί με την εξάλειψη των μικρών δονήσεων του κινητήρα και την αύξηση της απόδοσης που προκύπτει από το ΔΣ-Drive, είναι απόδειξη ότι η Technics έχει βρει την απόλυτη τεχνική ελέγχου κινητήρα, τα οφέλη της οποίας μπορούν να κλιμακωθούν αργότερα σε μεγαλύτερα μοντέλα.

Με απλά λόγια, το ΔΣ-Drive είναι ικανό να παρέχει το τέλειο ημιτονοειδές σήμα οδήγησης του κινητήρα άμεσης οδήγησης χωρίς σιδηροπυρήνα του πικάπ.

Χρησιμοποιώντας για τη δημιουργία σήματος τεχνική PWM με χρήση ΔΣ (Delta Sigma) Modulation, όπως χρησιμοποιείται στους πλήρως ψηφιακούς ενισχυτές της εταιρείας. Έτσι οι δονήσεις του κινητήρα μειώνονται στο ελάχιστο, με αποτέλεσμα μια εξαιρετικά ομαλή ακρίβεια περιστροφής.

Στο νέο SL-1300G, ο κινητήρας που χρησιμοποιείται είναι τύπου διπλού ρότορα/μονού στάτορα χωρίς σιδηροπυρήνα, η δύναμη οδήγησης του οποίου είναι αξιοσημείωτα υψηλότερη από την απλούστερη έκδοση με μόνο έναν ρότορα/έναν στάτορα όπως χρησιμοποιείται στο πικάπ GR2. Λόγω της κατασκευής χωρίς σιδηροπυρήνα, η ομαλότητα περιστροφής αυτής της υψηλότερης έκδοσης κινητήρα είναι πραγματικά εξαιρετική.

Ωστόσο, έγινε περισσότερη έρευνα για το πώς να εξαλειφθούν περαιτέρω οι δονήσεις της μονάδας οδήγησης. Έτσι, η πλακέτα κυκλώματος τοποθέτησης του πηνίου του κινητήρα έρχεται τώρα με μια νέα ενίσχυση που οδηγεί σε περαιτέρω μείωση των μηχανικών δονήσεων που προκαλούνται κατά την περιστροφή.

Η χρήση ενός πιο ισχυρού κινητήρα επιτρέπει επίσης τη χρήση ενός πλατό με αρκετή μάζα.

Έτσι το πλατό του πικάπ αποτελείται από τρία στρώματα: χυτό αλουμίνιο που αποτελεί τη βάση για υψηλή ακαμψία. Ένα επάνω στρώμα από ορείχαλκο πάχους 2mm, σταθερά στερεωμένο στο χυτό πλατό, εξαλείφει περαιτέρω τις δονήσεις και προσθέτει μια επιπλέον αίσθηση αφής. Και τέλος, ένα βαρύ ελαστικό κάτω από το πλατό που αποσβένει ακόμη και τις πιο μικρές εναπομείνασες δονήσεις.

Επειδή βαρύτερο πλατό σημαίνει υψηλότερη αδράνεια μάζας, η ακρίβεια περιστροφής του SL-1300G είναι εξαιρετική.

Όπως συνήθως με τα πικάπ της τελευταίας γενιάς της Technics, χάρη στο σύστημα ανατροφοδότησης περιστροφής που βασίζεται στην ανίχνευση ταχύτητας από έναν οπτικό αισθητήρα, η ακρίβεια ταχύτητας περιστροφής του νέου SL-1300G είναι εξαιρετική.

Οι εξαιρετικές ιδιότητες του μηχανικού και ηλεκτρονικού συστήματος οδήγησης υποστηρίζονται περαιτέρω από νέο αθόρυβο τροφοδοτικό, παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιείται στο πικάπ αναφοράς SL-1000R της εταιρείας.

Είναι ένας συνδυασμός ενός τροφοδοτικού χαμηλού θορύβου, υψηλής ταχύτητας που λειτουργεί πάνω από 100kHz και ενός κυκλώματος ακύρωσης θορύβου, που εξαλείφει τον εναπομείναντα θόρυβο εισάγοντας ρεύμα αντίστροφης φάσης, της φάσης του πραγματικού θορύβου. Με αυτή τη μέθοδο, επιτυγχάνεται ένα πολύ χαμηλό επίπεδο θορύβου, επιτρέποντας εξαιρετικό λόγο ασήματος προς θόρυβο και βελτιώνοντας τη συνολική απόδοση του σήματος.

Ακόμη το νέο πικάπ έχει διπλό στρώμα κάτω από το σασί από χυτό αλουμίνιο και BMC (Bulk Moulding Compound) βάση για υψηλή αντοχή στις δονήσεις.

Στο SL-1300G, το πάχος αυτού του χυτού αλουμινίου είναι αυξημένο για μεγαλύτερη ακαμψία, επιτυγχάνοντας έτσι καλύτερη απόσβεση δονήσεων. Ακόμη περισσότερο, μια προσεκτικά σχεδιασμένη δομή νευρώσεων έχει προστεθεί στην κάτω πλευρά της πλάκας του σασί μεταξύ του κινητήρα και του βραχίονα, κρατώντας τις μηχανικές δονήσεις του κινητήρα μακριά από τον βραχίονα.

Ο βραχίονας του πικάπ είναι από αλουμίνιο και έχει σχήμα S ενώ «κινείται» σε υψηλής ακρίβειας ρουλεμάν.

Στο κάτω μέρος το πικάπ έχε ειδικά πόδια για απομόνωση.

Το νέο SL-1300G θα είναι διαθέσιμο σε ασημί και μαύρο από τον Οκτώβριο του 2024 στα  2.999 ευρώ περίπου

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα