hxosplus.gr
H τεχνολογία του πολιτισμού

Rega Naia: Υψηλής κατηγορίας πικάπ, με επιλεγμένα υλικά και με νέο βραχίονα

H Rega κυκλοφόρησε το νέο πικάπ Naia που βασίζεται στο Naiad (που γράψαμε εδώ). Χρησιμοποιεί ως βάση ένα πολυστρωματικό πλαίσιο σε μορφή σκελετού, κατασκευασμένο από ανθρακονήματα εμποτισμένα με γραφένιο έχοντας γέμισμα με αφρό Tancast 8.

Αυτή η εξαιρετικά άκαμπτη δομή ενισχύεται περαιτέρω χρησιμοποιώντας δύο κεραμικά δεσίματα από οξείδιο αλουμινίου για «ελεγχόμενο συντονισμό». Το κεντρικό ρουλεμάν είναι και αυτό από οξείδιο του αλουμινίου ενισχυμένο με ζιρκόνιο σκληρυσμένο αλουμίνιο (ZTA).

Ο βραχίονας ονομάζεται RB Titanium, ολόκληρη η δομή του έχει σχεδιαστεί για να έχει τις ελάχιστες μηχανικές αρθρώσεις, ενώ χρησιμοποιεί σκληρά υλικά σε όλες τις κρίσιμες περιοχές.

Ο RB Titanium επιτυγχάνει κίνηση -οριζόντια και κάθετα- σχεδόν χωρίς τριβή, χρησιμοποιεί ένα νέο μονοκόμματο κάθετο ρουλεμάν τιτανίου και συγκρότημα κάθετου άξονα επίσης από τιτάνιο. Ολόκληρο το συγκρότημα του πικάπ «πατάει» σε ελαφριά ποδαράκια αλουμινίου.

Το Naia χρησιμοποιεί υποπλατό αλουμινίου με άξονα και κεντρικό ρουλεμάν που κατασκευάζεται από ZTA. Η αντίσταση στην τριβή του ZTA είναι πολύ υψηλή, κάτι που το καθιστά ένα εξαιρετικό υλικό για την κατασκευή του κεντρικού συγκροτήματος των ρουλεμάν, έτσι μειώνεται ο κίνδυνος φθοράς καθώς όλα τα υλικά έχουν την ίδια σκληρότητα. Ενώ ο άξονας λειτουργεί πάνω σε ένα εξαιρετικά λεπτό στρώμα συνθετικού λαδιού που μειώνει ακόμη περισσότερο τις φθορές.

Το Naia τροφοδοτείται από μια εξωτερική μονάδα, όπως και στο πικάπ Planar 10 της Rega. Έχει σταθερότητα ελέγχου του κινητήρα, βολική ηλεκτρονική αλλαγή ταχύτητας, προηγμένο αντικραδασμικό έλεγχο και ρυθμιζόμενη από τον χρήστη, ηλεκτρονική ρύθμιση της ταχύτητας για να διασφαλιστεί η απόλυτη ακρίβεια και η διάρκεια ζωής του κινητήρα.

To πικάπ χρησιμοποιεί τρεις ιμάντες για την οδήγηση του πλατό.

Τροφοδοτεί με 24 V στον κινητήρα. Η ταχύτητα και ο έλεγχος του κινητήρα επιτυγχάνονται με τη χρήση μιας γεννήτριας DSP (Digital Signal Processing) που βασίζεται σε κρύσταλλο υψηλής σταθερότητας. Το DSP δημιουργεί μια σχεδόν τέλεια ημιτονοειδή κυματομορφή για να τροφοδοτήσει τον κινητήρα. Στη συνέχεια, πραγματοποιούνται ρυθμίσεις αφαίρεσης κραδασμών από το εργοστάσιο και λεπτές ρυθμίσεις ταχύτητας στο τροφοδοτικό για να ρυθμιστεί ο κινητήρας στη βέλτιστη απόδοση.

Το πικάπ έρχεται με την κεφαλή κινητού πηνίου Aphelion 2 της Rega ή και χωρίς. Σίγουρα δεν πρόκειται για ένα οικονομικό πικάπ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα