hxosplus.gr
H τεχνολογία του πολιτισμού

TrendForce: Έρευνα της αγοράς τηλεοράσεων για το πρώτο εξάμηνο του 2024. Ποιοί είναι οι πρώτοι 5 κατασκευαστές; Και ποιές είναι οι επιδόσεις των Mini LED και OLED TV;

Η τελευταία ερεύνα της TrendForce αναφέρει ότι οι παγκόσμιες αποστολές επώνυμων τηλεοράσεων κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024 αυξήθηκαν κατά 90,717 εκατομμύρια μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 0,8% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.

Η ζήτηση για τηλεοράσεις παρουσίασε διαφοροποιήσεις ανά περιοχή. Στην Κίνα, οι πωλήσεις τηλεοράσεων ήταν χαμηλότερες από τις αναμενόμενες λόγω της υποτονικής αγοράς ακινήτων (real estate) και των αλλαγών στις συνήθειες θέασης των νεότερων καταναλωτών.

Στη Βόρεια Αμερική, ο ανταγωνισμός με χαμηλές τιμές συνέβαλε στη διατήρηση της ζήτησης, ενώ στην Ευρώπη, οι αθλητικές εκδηλώσεις και η χαμηλή βάση των προηγούμενων δύο ετών λόγω του πληθωρισμού συνέβαλαν σε καλύτερες από τις αναμενόμενες αποστολές τηλεοράσεων.

Οι προβλέψεις για το δεύτερο εξάμηνο του 2024
Η παραδοσιακή περίοδος αιχμής για τη ζήτηση τηλεοράσεων αναμένεται να συνεχιστεί το δεύτερο εξάμηνο του έτους, αλλά με πιο αργούς ρυθμούς. Οι τιμές των πάνελ αυξήθηκαν κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, αλλά οι πελάτες εξακολουθούν να προτιμούν τις προσιτές επιλογές (οικονομικές τηλεοράσεις). Αυτό οδήγησε τις εταιρείες να μειώσουν τα έξοδά τους και να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη μεγαλύτερων, μεσαίων και υψηλών προδιαγραφών προϊόντων για να μειώσουν τις απώλειες.

Αυτή η αλλαγή, λέει η TrendForce, αναμένεται να αυξήσει το μέσο μέγεθος των τηλεοράσεων κατά 1,4 ίντσες, σε 55,5 ίντσες το 2024. Ωστόσο, η TrendForce προβλέπει ότι οι συνολικές αποστολές τηλεοράσεων για το έτος θα μειωθούν κατά 0,2% για συνολικά 195,09 εκατομμύρια μονάδες.

Πώς τα πήγαν οι κορυφαίες μάρκες;

Οι πέντε κορυφαίες μάρκες τηλεοράσεων για το πρώτο εξάμηνο του 2024 ήταν κατά σειρά πωλήσεων οι Samsung, Hisense, TCL, LG Electronics και Xiaomi.

Η TCL υπολείπεται της Hisense ελάχιστα, αλλά με την ισχυρή κάλυψη της αγοράς σε βασικά κανάλια λιανικής σε όλη την Ευρώπη και τις αναδυόμενες περιοχές, οι αποστολές του δεύτερου τριμήνου της TCL ξεπέρασαν την Hisense φτάνοντας τα 6,68 εκατομμύρια μονάδες, με τριμηνιαία και ετήσια ανάπτυξη να ξεπερνά το 10%.

Η TrendForce πιστεύει ότι η TCL, που υποστηρίζεται από τα δικά της πάνελ και τις εξαιρετικά αυτοματοποιημένες διαδικασίες παραγωγής, είναι σε θέση για να διεκδικήσει τη δεύτερη θέση στις συνολικές αποστολές για το 2024.

Η τεχνολογία Mini LED οδηγεί την αγορά

Οι Mini LED τηλεοράσεις ξεπερνούν τις προσδοκίες, αυξάνοντας κατά 55% τις αποστολές φέτος. Τα τελευταία χρόνια, ο παγκόσμιος πληθωρισμός και τα αυξανόμενα επιτόκια οδήγησαν τους καταναλωτές να έχουν μεγαλύτερη συνείδηση ​​του προϋπολογισμού, οδηγώντας στην άνοδο των προσιτών τηλεοράσεων.

Στην αγορά των ΗΠΑ, οι μεγάλες εκπτώσεις που κάποτε υπήρχαν μόνο κατά τη διάρκεια της Black Friday, τώρα έχουν γίνει πιο συνηθισμένες λόγω της ώθησης από επωνυμίες ιδιωτικής ετικέτας.

Η κανονική τιμή για μια τηλεόραση UHD 65 ιντσών έπεσε ακόμη και στα 399 ευρώ, ενώ για μια HD Ready 32 ιντσών έφθασε κάτω από τα 99 ευρώ, αναγκάζοντας άλλες μάρκες να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους για να διατηρήσουν το μερίδιο αγοράς.

Η TrendForce σημειώνει ότι το πρώτο εξάμηνο του 2024, οι μάρκες τηλεοράσεων αντιμετώπισαν όχι μόνο αυξανόμενες τιμές πάνελ αλλά και αυξημένο κόστος αποστολής.

Αυτό, αναφέρει η TrendForce, οδήγησε πολλές μάρκες να μην έχουν καθόλου ή να έχουν απώλειες. Οι εταιρείες αναγκάστηκαν να αυξήσουν τα μεγέθη των τηλεοράσεων για να βελτιώσουν την οικονομική τους θέση.

Οι Κινέζοι κατασκευαστές όπως οι Hisense, TCL και Xiaomi (που στην ουσία κατασκευάζει στα εργοστάσια της TCL), κατάφεραν να αυξήσουν τη ζήτηση μειώνοντας τον αριθμό των ζωνών των Mini LED πάνελ, προσφέροντας πιο ανταγωνιστικά (με την έννοια οικονομικά) προϊόντα.

Αυτή η στρατηγική ενίσχυσε με επιτυχία τη ζήτηση, με τις συνολικές αποστολές τηλεοράσεων Mini LED να αναμένεται να αυξηθούν κατά 55% από έτος σε έτος και να φτάσουν τα 6,35 εκατομμύρια μονάδες.

Για πρώτη φορά, το συνδυασμένο μερίδιο αγοράς των Hisense, TCL και Xiaomi προβλέπεται να ξεπεράσει το 50% και να ξεπεράσει τη Samsung.

Αν και η Samsung εξακολουθεί να ηγείται της αγοράς με μερίδιο αγοράς 25%, αυτό αντιπροσωπεύει πτώση 17 ποσοστιαίων μονάδων σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

 Η TrendForce πιστεύει ότι εάν η Samsung αποτύχει να λανσάρει ένα δυνατό προϊόν μέσα στο 2025, τότε μερίδια των Neo QLED (που είναι) Mini LED TV θα μπορούσαν να ξεπεραστούν από την TCL.

Τι γίνεται με τις OLED;
Όσον αφορά τις τηλεοράσεις OLED, οι κατασκευαστές έχουν προσαρμόσει τις στρατηγικές προώθησης για το 2024 μετά από την 20% πτώση των OLED τηλεοράσεων του 2023.

Η LG ανταποκρίθηκε στην είσοδο της Samsung στην αγορά των W-OLED τηλεοράσεων αυξάνοντας τις εκπτώσεις της σε 25-33% την περίοδο αιχμής, ενισχύοντας τις πωλήσεις και αυξάνοντας τις συνολικές αποστολές τηλεοράσεων OLED κατά 15,9% ετησίως (YoY) σε 6,23 εκατομμύρια μονάδες.

Οι LG και Samsung, οι δύο κορυφαίες OLED TV εταιρείες της Νότιας Κορέας, κατέλαβαν το 53,3% και το 22,5% της αγοράς, αντίστοιχα.

Η TrendForce παρατηρεί ότι εάν το κόστος των OLED τηλεοράσεων δεν βελτιστοποιηθεί αποτελεσματικά έως το 2025 και εάν η τεχνολογία δεν καταφέρει να προσελκύσει περισσότερους κατασκευαστές (ιδίως από την Kίνα, ενώ τελευταία έφυγε και η Sony), οι αποστολές ενδέχεται να μείνουν στάσιμες μεταξύ 6 και 6,5 εκατομμυρίων μονάδων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα