Η Samsung και το Netflix συνεργάστηκαν για να προωθήσουν την ταινία Red Notice. Καθώς όλοι είναι στο σπίτι, ο κόσμος βλέπει ταινίες εκεί αντί να πηγαίνει στους κινηματογράφους.
Η τηλεόραση Samsung Neo QLED 85 ιντσών είναι ιδανική για ροή ταινιών σε ανάλυση έως και 8K, έτσι για τον εορτασμό της κυκλοφορίας της ταινίας στο Netflix, οι δύο εταιρείες σκέφτηκαν έναν ενδιαφέροντα τρόπο να γιορτάσουν.
Στο Red Notice, ένας πράκτορας του FBI που καταδιώκει τον πιο καταζητούμενο κλέφτη έργων τέχνης στον κόσμο γίνεται ο πρόθυμος συνεργάτης του στο έγκλημα για να πιάσει έναν απατεώνα που είναι πάντα ένα βήμα μπροστά.
Έτσι, οι ομάδες μάρκετινγκ και των δύο εταιρειών σκέφτηκαν μια ιδέα να δώσουν στους θαυμαστές την ευκαιρία να κάνουν τη δική τους ληστεία.
Η Samsung είχε τοποθετήσει τηλεοράσεις Neo QLED, εντελώς αφύλακτες, μπροστά σε επιλεγμένα καταστήματα και σε σημεία μιας πόλης.
Οι τηλεοράσεις είχαν δίπλα τους την επιγραφή «Μην κλέψετε αυτήν την τηλεόραση, οι ληστείες είναι για τις ταινίες, όχι για την πραγματική ζωή». Ωστόσο, οποιοσδήποτε μπορούσε να κάνει μια επιτυχημένη ληστεία… και να πάρει την τηλεόραση στο σπίτι του.
Όταν ρωτήθηκαν αν η δράση είναι πραγματική ή σκηνοθετημένη, οι εταιρείες απάντησαν: «Στην πραγματικότητα, λέμε στους θαυμαστές να μην κλέψουν αυτές τις τηλεοράσεις. Το τι θα συμβεί μετά από αυτό είναι εικασία του καθενός». Λοιπόν, προχωρήστε με δική σας ευθύνη;
Αυτά γίνονται στις HΠΑ, τώρα κατα πόσο μπορεί κάποιος να ξεβιδώσει και να αφαιρέσει μια 85 ιντσών τηλεόραση όσο αφύλακτη και να είναι… αυτό είναι άλλο θέμα. Εκτός εάν είναι μικρότερη.
Πολύ έξυπνο μάρκετινγκ κόλπο, αρκετός κόσμος συγκεντρώθηκε με αποτέλεσμα να δει από κοντά τα 8Κ που ήταν και το ζητούμενο.