Η Hisense απέστειλε τον δεύτερο μεγαλύτερο όγκο τηλεοράσεων στον κόσμο το δεύτερο τρίμηνο του 2023, σύμφωνα με το κορυφαίο ινστιτούτο έρευνας αγοράς Omdia. Αυτό είναι το τρίτο συνεχόμενο οικονομικό τρίμηνο που η έκθεση της Omdia, η οποία περιγράφει το συνολικό μερίδιο όγκου αποστολής των μεγαλύτερων κατασκευαστών τηλεοράσεων στον κόσμο, κατέταξε τη Hisense δεύτερη. Η Hisense ήταν επίσης δεύτερη σε όλο το 2022 και το πρώτο εξάμηνο του 2023.
Το δεύτερο τρίμηνο του 2023, η Hisense έφτασε σε μερίδιο όγκου 13,7% παγκοσμίως σε τηλεοράσεις και οι αποστολές αυξήθηκαν κατά 19,3% από έτος σε έτος. Αυτή η ανάπτυξη ξεπέρασε κατά πολύ τον μέσο όρο του κλάδου, ο οποίος ήταν μόλις 5,3%. Η Hisense βρέθηκε επίσης να είναι η μάρκα με τη μεγαλύτερη ετήσια αύξηση στο μερίδιο αγοράς, με αύξηση 1,6 ποσοστιαίες μονάδες.
Πίσω από την εντυπωσιακή επιτυχία της, βρίσκεται η ακλόνητη δέσμευση της Hisense να προσφέρει καινοτόμα προϊόντα στους χρήστες, όπως φαίνεται στις κορυφαίες τηλεοπτικές συσκευές της, τις ULED X και U8. Η Hisense έχει μια σειρά από αθλητικές συμφωνίες χορηγίας, όπως η Paris Saint Germain F.C., το UEFA Nations League και το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA. Η οικοδόμηση ισχυρών σχέσεων με καταναλωτές και συνεργάτες μέσω της στρατηγικής αθλητικού μάρκετινγκ και της συλλογικής αγάπης για τον αθλητισμό, αποτελεί το επίκεντρο της Hisense από τότε που πρωτοξεκίνησε διεθνώς.
Η Hisense στοχεύει να προσφέρει στους καταναλωτές εξαιρετικές εμπειρίες μέσω καινοτόμων και φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων τηλεόρασης, αντανακλώντας την επιδίωξη της Hisense να προσφέρει σε εκατομμύρια οικογένειες μια υψηλής ποιότητας και υγιή ζωή. Η εταιρεία σχεδιάζει να προωθήσει αυτόν τον στόχο στην επερχόμενη έκθεση IFA 2023 στο Βερολίνο.