Σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας Omdia, το φετινό σχέδιο των μεγάλων κατασκευαστών τηλεοράσεων είναι 55,6 εκατομμύρια τηλεοράσεις για τη Samsung, 36,5 εκατομμύρια για την TCL και 34,3 εκατομμύρια για την LG.
Σε σύγκριση με το περσινό πλάνο, η Samsung αύξησε κατά 7,7 εκατομμύρια μονάδες από τα 47,9 εκατομμύρια πήγε στα 55,6 εκατομμύρια, η TCL από τα 32,4 εκατομμύρια πήγε στα 36,5 εκατομμύρια και η LG από τα 33 εκατομμύρια αύξησε στα 34,3 εκατομμύρια.
Αυτά τα στοιχεία δείχνουν ότι η TCL στοχεύει το 2022 να περάσει στην δεύτερη θέση στην αγορά της τηλεόρασης παγκοσμίως.
Πέρυσι, την πρώτη θέση κατέλαβε η Samsung με 42,23 εκατομμύρια τηλεοράσεις, στη 2η θέση η LG με 27,33 εκατομμύρια τηλεοράσεις και στην 3η θέση η TCL με 24,57 εκατομμύρια τηλεοράσεις.
Η απόσταση μεταξύ της LG και της TCL έχει μειωθεί τα τελευταία χρόνια. Η απόσταση μεταξύ των δύο εταιρειών μειώθηκε από τις 6,84 εκατομμύρια τηλεοράσεις του 2020 στις 2,76 εκατομμύρια το 2021.
Η κυκλοφορία των LG τηλεοράσεων μειώθηκε από τις 27,28 εκατομμύρια μονάδες το 2019, στις 26,02 εκατομμύρια μονάδες το 2020, αλλά αυξήθηκαν στις 27,33 εκατομμύρια μονάδες το 2021. Κατά την ίδια περίοδο, η κυκλοφορία των τηλεοράσεων της TCL το 2019 αυξήθηκε στις 20,43 εκατομμύρια μονάδες, το 2020 στις 24,22 εκατομμύρια μονάδες και πέρυσι, το 2021, στις 24,57 εκατομμύρια μονάδες.
Στο ποσοστό των παγκόσμιων πωλήσεων τηλεοράσεων, η Samsung αύξησε ελαφρώς τα μερίδιά της από 30,9% το 2019 σε 31,9% το 2020, ενώ το 2021 μειώθηκαν στο 29,5%.
Την ίδια περίοδο, η LG σημείωσε άνοδο από 16,3% το 2019, σε 16,5% το 2020 και σε 18,5% το 2021.
Η απόσταση μεταξύ των Samsung και LG μειώθηκε από τις 14,6 ποσοστιαίες μονάδες το 2019 στις 11 ποσοστιαίες μονάδες το 2021.
Ο αγώνας συνεχίζεται, ειδικά φέτος που έχουμε Black Friday και Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου την ίδια εποχή!