hxosplus.gr
H τεχνολογία του πολιτισμού

Black Myth: The Wukong πούλησε πάνω από 4,5 εκατομμύρια αντίτυπα μέσα σε 24 ώρες και οι τηλεοράσεις της Hisense το αφηγούνται καλύτερα

Μέσα σε 24 ώρες από την κυκλοφορία του την Τρίτη, το «Black Myth: The Wukong» έγινε το δεύτερο παιχνίδι με τις περισσότερες παιγμένες ποτέ στην πλατφόρμα Steam, συγκεντρώνοντας περισσότερους από 2,1 εκατομμύρια παίκτες ταυτόχρονα και πουλώντας περισσότερα από 4,5 εκατομμύρια αντίτυπα.

Το παιχνίδι, βασισμένο στο κλασικό κινεζικό μυθιστόρημα του 16ου αιώνα «Ταξίδι στη Δύση», θεωρείται ως ένα σπάνιο παράδειγμα κινεζικών ιστοριών με παγκόσμια απήχηση.

Black Myth: Wukong είναι ένα παιχνίδι single-player δράσης όπου οι παίκτες αναλαμβάνουν το ρόλο του «The Destined One», ενός ανθρωπόμορφου πιθήκου με υπερφυσικές δυνάμεις.

Ο Destined One βασίζεται στον χαρακτήρα του Sun Wukong, ή του βασιλιά των πιθήκων, ενός βασικού χαρακτήρα του κινεζικού μυθιστορήματος του 16ου αιώνα «Ταξίδι στη Δύση».

Αυτό το μυθιστόρημα, που θεωρείται ένα από τα σπουδαία της κινεζικής λογοτεχνίας, αντλεί σε μεγάλο βαθμό πηγές από την κινεζική παράδοση καθώς και από τον Κομφουκιανισμό, την Ταοϊστική και Βουδιστική λαογραφία.

Έχει εμπνεύσει εκατοντάδες διεθνείς ταινίες, τηλεοπτικές εκπομπές και κινούμενα σχέδια, συμπεριλαμβανομένης της δημοφιλούς ιαπωνικής σειράς anime Dragon Ball Z και της κινεζο-αμερικανικής ταινίας φαντασίας «Το Απαγορευμένο Βασίλειο» του 2008.

To game ανακοινώθηκε για πρώτη φορά, μέσω ενός εξαιρετικά δημοφιλούς τρέιλερ, τον Αύγουστο του 2020, για να κυκλοφορήσει μόλις την περασμένη Τρίτη μετά από τέσσερα χρόνια αναμονής.

Είναι η πρώτη κυκλοφορία ΑΑA της κινεζικής βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών, ένας τίτλος που συνήθως δίνεται σε παιχνίδια μεγάλου προϋπολογισμού.

Τα γραφικά είναι υψηλής τεχνολογίας, ο εκλεπτυσμένος σχεδιασμός του παιχνιδιού και η έντονη διαφημιστική εκστρατεία συνέβαλαν στην επιτυχία του, καθώς και το μέγεθος της gaming κοινότητας της Κίνας, η οποία είναι η μεγαλύτερη στον κόσμο.

Για να διατηρήσει την ιστορική ακρίβεια του παιχνιδιού η ομάδα παραγωγής αναδημιούργησε μερικά γνωστά ορόσημα της περιοχής όπου διεξάγετε το παιχνίδι όπως ο ναός Lingyin στο Hangzhou και το Shisi Temple στο Lishui της επαρχίας Zhejiang, σχηματίζοντας μια τεράστια εικονική βιβλιοθήκη αρχαίων κινεζικών κτιρίων.

Το Τμήμα Πολιτισμού και Τουρισμού στην επαρχία Shanxi της Κίνας, μια περιοχή που περιλαμβάνει πολλές τοποθεσίες και σκηνικά που εμφανίζονται στο παιχνίδι, κυκλοφόρησε ένα βίντεο την Τρίτη όπου παρουσίαζε τα αληθινά αξιοθέατα, προκαλώντας μια τουριστική έξαρση που ονομάζεται «Wukong Travel».

Τα βίντεο που δημοσιεύτηκαν στο TikTok μετά την κυκλοφορία του Black Myth δείχνουν τουρίστες να κατακλύζουν τους ναούς και τα ιερά που εμφανίζονται στο παιχνίδι.

Η Niko Partners, μια εταιρεία που ερευνά και αναλύει τις αγορές βιντεοπαιχνιδιών και τους καταναλωτές στην Ασία, επεσήμανε επίσης ότι το Black Myth «βοηθά να αναδείξει την κινεζική μυθολογία, τις παραδόσεις, τον πολιτισμό και τις πραγματικές τοποθεσίες στην Κίνα στον κόσμο».

Το Black Myth: Wukong παρουσιάζει μια μυριάδα οπτικά εντυπωσιακών σκηνών, που χαρακτηρίζονται από εικόνες υψηλής αντίθεσης και η Hisense ως χορηγός με τις νέες σειρές τηλεοράσεων ULED Mini-LED U7ΝQ και QLED E7NQ PRO προτείνονται ως οι επίσημες για το παιχνίδι.

Η νέα επιλογή εικόνας “Black Myth: WuKong” στις τηλεοράσεις της Hisense

Η Hisense, σε συνεργασία με την ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού, έχει αναπτύξει μια «Black Myth: Wukong» επιλογή εικόνας με προσαρμοσμένες ρυθμίσεις χρωμάτων, Total HDR Solution, ακριβές 3D Color Master και βελτιωμένη λεπτομέρεια στο μαύρο. Ακόμη και οι πιο μικρές αποχρώσεις στις τοιχογραφίες του παιχνιδιού αποδίδονται με ακρίβεια.

Οι δύο αυτές σειρές τηλεοράσεων της Hisense προσφέρουν εγγενή ρυθμό ανανέωσης 144 Hz, διασφαλίζοντας ομαλό παιχνίδι χωρίς καθυστερήσεις με λειτουργίες όπως ALLM, AMD FreeSync Premium και HDMI 2.1. Με περισσότερες από 1000 κατοχυρωμένες τεχνολογίες, οι τηλεοράσεις αυτές προσφέρουν εξαιρετική ποιότητα εικόνας, επιτρέποντας στους gamers να βυθιστούν πραγματικά στον μαγευτικό κόσμο του Black Myth: Wukong.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα