Η Luxsin Audio είναι μια ολοκαίνουργια πρόταση στον χώρο του ήχου, αποτέλεσμα της συνεργασίας των εταιρειών Eversolo και Zidoo.
Αυτή η νέα μάρκα συνδυάζει την τεχνολογία αιχμής και την υψηλή ποιότητα που χαρακτηρίζει τους δύο αυτούς κατασκευαστές, με στόχο τη δημιουργία προϊόντων που θα καλύπτουν τις ανάγκες των ακροατών.
Η Luxsin Audio υπόσχεται να φέρει νέες καινοτομίες και έναν φρέσκο αέρα στην αγορά, ενισχύοντας την εμπειρία του ήχου. Ανυπομονούμε να δούμε την εξέλιξη αυτής της νέας εταιρείας.
Μέχρι τώρα, η Eversolo δεν είχε επεκταθεί στον τομέα των ενισχυτών ακουστικών. To κάνει αυτό τώρα με τη Luxsin. Αυτή η κίνηση αποτελεί στρατηγική εξέλιξη για την εταιρεία, διευρύνοντας την γκάμα των προϊόντων της και ενισχύοντας την παρουσία της στον κλάδο του ήχου.
Το πρώτο προϊόν της είναι το Luxsin Audio X9, ένας ενισχυτής ακουστικών/DAC με ρυθμιστικό στάθμης R-2R (εδώ σίγουρα θυμίζει Eversolo), με μεγάλη LCD οθόνη αφής 4 ιντσών -ανάλυσης 1080p- στην πρόσοψη, με είσοδο HDMI ARC για σύνδεση με τηλεόραση και με υποδομή PCM (768ΚΗz/32bit) και DSD512.
To Luxsin X9 έχει ακόμη 3-πύρηνο επεξεργαστή DSP, υποδοχές ακουστικών στην πρόσοψη (απλές και balanced) καθώς σασί αλουμινίου με πρόσοψη υπό κλίση 15 μοιρών για καλύτερο desktop έλεγχο.
Ο κατασκευαστής λέει ότι χρειάστηκε δύο χρόνια ανάπτυξης για να φθάσει την συσκευή σ’ αυτό το επίπεδο.
Εσωτερικά έχει γραμμικό τροφοδοτικό, πυκνωτές αλουμινίου WIMA, αντιστάσεις Color Ring και καλωδίωση με καθαρό χαλκό.
Η βάση του DAC είναι τσιπάκι AKM που υποστηρίζεται από ρολόι της Accusilicon, δύο για κάλυψη όλων των αρχείων (όπως τα Eversolo) και δέκτη USB DAC της XMOS.
Ο ενισχυτής ακουστικών αναγνωρίζει αυτόματα της εμπέδηση (αντίσταση) των ακουστικών που θα του συνδέσουμε ώστε να ρυθμιστεί ανάλογα. Διαθέτει και ρυθμιστικό balanced, ισορροπίας καναλιών δηλαδή, με ακρίβεια στο 0,1 dB.
Έχει μια αναλογική είσοδο, μια ομοαξονική και μια οπτική. Εξόδους έχει RCA και ΧLR. To σημαντικό είναι ότι διαθέτει και δύο Sub-Out για την σύνδεση subwoofer, ένα ανά κανάλι.
Πάντως η συσκευή δέχεται κεραίες στο πίσω μέρος της, πιθανών αφορούν Bluetooth, κάτι που θα δούμε ότι παρουσιαστεί επίσημα στην αγορά.
Οι Κινέζοι κατασκευαστές συχνά καταφεύγουν στη δημιουργία νέων εμπορικών επωνυμιών (brands) για να προσελκύσουν διαφορετικά τμήματα της αγοράς και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, ακόμη και χρησιμοποιώντας ουσιαστικά το ίδιο προϊόν.
Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να διαφοροποιήσουν την προσέγγισή τους σε ό,τι αφορά τη στόχευση καταναλωτών με διαφορετικές ανάγκες ή προτιμήσεις, παρέχοντας μια αίσθηση ποικιλίας και καινοτομίας.
Αυτή η στρατηγική, αν και βασίζεται στο ίδιο προϊόν, δημιουργεί την εντύπωση πολλαπλών επιλογών, εδραιώνοντας την παρουσία τους στην αγορά και αυξάνοντας τη συνολική αναγνωρισιμότητα των προϊόντων τους.
Πρόκειται για μια τακτική που ενισχύει την ανταγωνιστικότητά τους και τους επιτρέπει να κερδίζουν μεγαλύτερο μερίδιο από το κοινό (και περισσότερους αντιπροσώπους).