Η επιχείρηση iPhone ωριμάζει, αλλά οι πωλήσεις των iPhone μειώθηκαν καθώς οι χρήστες διατηρούν τα τηλέφωνά τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα μεταξύ των αναβαθμίσεων. Όλα θα μπορούσαν να αλλάξουν με τον νέο κύκλο iPhone 5G και οι επενδυτές προσπαθούν να βρουν ποιος θα είναι ο επόμενος μεγάλος μοχλός ανάπτυξης, αναφέρει η ProfitLevel στην ακόλουθη ανάλυση.
Πρόσφατα, δύο επιχειρήσεις επηρέασαν τις πωλήσεις της Apple – οι υπηρεσίες και τα wearables. Το 4ο τρίμηνο του 2020, τα έσοδα των υπηρεσιών της Apple αυξήθηκαν κατά 25% στα 15,8 δισεκατομμύρια δολάρια. Στις υπηρεσίες συμπεριλαμβάνονται τα App Store, AppleCare, iCloud, Apple Pay, Apple Music, Apple TV +, Apple Arcade κ.λπ.
Ωστόσο, η Apple αντιμετωπίζει αντιμονοπωλιακό έλεγχο στις ΗΠΑ και την Ευρώπη λόγω των πολιτικών του App Store, συμπεριλαμβανομένης της προμήθειας 30%.
Στις 18 Νοεμβρίου, η Apple μείωσε το ποσοστό προμήθειας σε 15% για μικρούς προγραμματιστές – πιθανώς για να ηρεμήσει τις ρυθμιστικές αρχές. Από τότε, η μετοχή της Apple σημείωσε πτώση. Ταυτόχρονα, οι πωλήσεις Wearables, Home και Accessories της Apple αυξήθηκαν κατά 30% σε σχεδόν 13 δισεκατομμύρια δολάρια το 4ο τρίμηνο του 2020.
Υπάρχουν εικασίες ότι η Apple σκέφτεται να κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αυτόματης οδήγησης. Οι φήμες έγιναν ισχυρότερες τον Ιανουάριο όταν η Hyundai ανέφερε ότι βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο συζητήσεων σχετικά με μια πιθανή συνεργασία με την Apple.
Project Titan
Η ονομασία “Project Titan” αφορά τις προσπάθειες της Apple στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, οι οποίες έχουν ξεκινήσει από το 2014 και έχουν συναντήσει μερικά εμπόδια στην πορεία τους. Από την πρώτη σχεδίαση του οχήματός της, η εταιρεία απέσυρε την προσπάθεια να επικεντρωθεί στο λογισμικό και επανεκτίμησε τα σχέδιά της.
Τα σχέδια της Apple για την κατασκευή ενός ιδιωτικού οχήματος για μαζική πώληση έρχονται σε αντίθεση με τους αντιπάλους της στην αγορά – π.χ. Η Waymo της Aplhabet Inc. και τα Robo-Taxi της.
Κύριος στόχος της στρατηγικής της Apple είναι να δημιουργήσει έναν νέο σχεδιασμό μπαταριών, ο οποίος θα μπορούσε να μειώσει δραματικά το κόστος των μπαταριών και να αυξήσει την αυτονομία του οχήματος. Η Apple αρνήθηκε να σχολιάσει τα σχέδιά της ή τα μελλοντικά της προϊόντα.
Ο Ming-Chi Kuo, αναλυτής της Apple στην KGI Securities στην Ταϊβάν, δήλωσε ότι το αρχικό αμάξωμα του οχήματος της Apple θα μπορούσε να βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP Electric Vehicle (BEV) της Hyundai. Ο Kuo πρόσθεσε ότι η Apple μπορεί να συνεργαστεί με την General Motors και τον ευρωπαϊκό κατασκευαστή PSA για τα επόμενα μοντέλα ή σε άλλες αγορές.