Η Final, από την Ιαπωνία, παρουσίασε μια νέα σειρά ακουστικών, την DΧ με το πρώτο μοντέλο της να είναι το DX6000.
Ένα ακουστικό εξοπλισμένο με έναν νέο δυναμικό οδηγό που διαφέρει από το διάφραγμα έως το πηνίο φωνής από τα γνωστά.
Η ροή του αέρα μπροστά και πίσω από τον οδηγό ελέγχεται επίσης από μια νέα δομή, η οποία επιτρέπει στους ακροατές να απολαμβάνουν ένα εντελώς νέο ηχητικό πεδίο και ήχο.
Το Final DX6000, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, διαθέτει εκπληκτικής υψηλής ευκρίνειας και απαλό ήχο, συνδυάζοντας υψηλή παροδική απόδοση με λεπτομερείς χαμηλές συχνότητες…
Μια «δομή ελεύθερου αέρα» συνδέει τους μπροστινούς και πίσω θαλάμους του οδηγού με σκοπό την δημιουργία ενός εξαιρετικά ανοιχτού ηχητικού πεδίου που ξεπερνά αυτό των συμβατικών ακουστικών ανοιχτού τύπου. Παρέχει μια φυσική και εκτεταμένη μουσική εμπειρία που θυμίζει ηχεία.
Το διάφραγμα του οδηγού είναι κατασκευασμένο από κράμα μαγνησίου για να είναι εξαιρετικά άκαμπτο. Καταστέλλει τους κραδασμούς και τους περιττούς συντονισμούς που έχουν αρνητική επίδραση στην ποιότητα του ήχου.
Οι άκρες (surround) που περιβάλλουν το διάφραγμα είναι κατασκευασμένες από μια εξαιρετικά ελαφριά ρητίνη σιλικόνης σε μορφή αφρού.
Σύμφωνα με την εταιρεία, χρειάστηκαν αρκετά χρόνια για να αναπτυχθεί αυτό το είδους του surround στον οδηγό. Με αυτό το εξαιρετικά ελαφρύ και μαλακό υλικό για την αύξηση του πάχους του, μπόρεσαν να λύσουν τα προβλήματα τόσο της ευκολίας κίνησης όσο και της αποτροπής των περιττών συντονισμών.
Επιπλέον, αντί να συνδεθεί το υλικό της άκρης και το διάφραγμα μαγνησίου με μια τυπική κόλλα, το διάφραγμα μαγνησίου στερεώνεται μέσα σε ένα καλούπι που στη συνέχεια γεμίζει με τον αφρό σιλικόνης για να γίνει ένα ενιαίο κομμάτι. Αυτή η τεχνική, αναφέρει ο κατασκευαστής, λύνει μιά και καλή τα διάφορα ζητήματα που προκύπτουν από τις κόλλες.
Στο πηνίο φωνής χρησιμοποιείται σε σειρά ένα άλλο πηνίο ώστε να αποφευχθούν οι πολλές περιελίξεις στο πηνίο φωνής που θα το έκαναν βαρύ και επομένως με μειωμένη ηχητική πίεση στις υψηλές συχνότητες.
Οι πολλές περιελίξεις εμποδίζουν μια ακριβή «εμβολική» κίνηση. Επομένως, η Final με το δεύτερο πηνίο σε σειρά «κρατάει» το σύστημα «διάφραγμα + άκρη (περιφέρεια) + πηνίο φωνής» σε χαμηλό βάρος ώστε να επιτευχθούν: ανοιχτό ηχητικό πεδίο, επαρκή μπάσα και τάχιστη απόκριση ήχου.
Το περίβλημα του ακουστικού είναι κατασκευασμένο από ένα μπλοκ κράματος αλουμινίου-μαγνήσιου, παρέχοντας σταθερή υποστήριξη στον οδηγό. Υιοθετήθηκε μια νέα «δομή ελεύθερου αέρα» που συνδέει τον μπροστινό και τον πίσω θάλαμο του οδηγού για την εξασφάλιση ροής αέρα. Έτσι το ακουστικό επιτυγχάνουν ένα εξαιρετικά μεγάλο και ανοιχτό ηχητικό πεδίο που ξεπερνά αυτό των συμβατικών ανοιχτών ακουστικών.
Τα μαξιλαράκια έχουν επένδυση με ένα ειδικό ύφασμα από χαρτί washi, το οποίο είναι στεγνό στην αφή και ανθεκτικό. Η στέκα είναι επίσης ντυμένη από το ίδιο υλικό. Τα μαξιλαράκια στερεώνονται στη μονάδα του οδηγού με ειδικές βίδες.
Δεδομένου ότι ο οδηγός από μόνος του μπορεί να παράγει επαρκή μπάσα, τα ακουστικά χρησιμοποιούν ειδικά μαξιλαράκια για να παρέχουν την ζητούμενη ανοιχτή αίσθηση.
Τα ακουστικά έχουν αποσπώμενο καλώδιο με αγωγούς OFC τερματισμένο σε βύσμα XLR.
Η εμπέδηση είναι 47Ω (στο 1ΚHz) και 480Ω στα 20KHz και η ευαισθησία είναι 83dB/mW, επομένως συνιστάται τα ακουστικά να οδηγούνται από κάποιο καλό ενισχυτή ακουστικών με επαρκή ισχύ.