Ηχεία: Πρώτα σε πωλήσεις παγκοσμίως. Το 2023 προβλέπεται ότι θα πουληθούν ακόμη περισσότερα. Tην αγορά οδηγούν η ποιότητα του ήχου και οι ασύρματες δυνατότητες
Στην πρόσφατη έκθεση «Loudspeakers Global Market Report 2023», η παγκόσμια εταιρεία ερευνών αγοράς και πληροφοριών ReportLinker προβλέπει φέτος ανάπτυξη στον τομέα των ηχείων, κυρίως χάρη στην αύξηση των δαπανών για προϊόντα οικιακής ψυχαγωγίας και στη αυξημένη συνείδηση των καταναλωτών για ηχητική ποιότητα.
Η έκθεση αναφέρει ότι οι σημαντικότεροι παίχτες στην αγορά ηχείων είναι οι εταιρίες: Bose, Harman (JBL), Bowers &Wilkins, Klipsch, KEF, Sonance, Yamaha, Sony, Creative και Wharfedale.
Σύμφωνα με τη έκθεση, η παγκόσμια αγορά ηχείων πρόκειται να αυξηθεί από 7,25 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 σε 7,74 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023 με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 6,7%.
Ο πόλεμος Ρωσίας-Ουκρανίας διέκοψε τις πιθανότητες παγκόσμιας οικονομικής ανάκαμψης από την πανδημία του COVID-19, τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα. Παρά το πόλεμο, ο οποίος έχει διαταράξει την παγκόσμια οικονομία και τον πληθωρισμό που επηρεάζει πολλές αγορές σε όλο τον κόσμο, η αγορά των ηχείων, συμπεριλαμβανομένων των υπογούφερ, ηχομπαρών, εγκαταστατικών ηχείων και ηχείων εξωτερικού χώρου, αναμένεται να συνεχίσει την αναπτυξιακή της πορεία, αναφέρει η έκθεση. Η αγορά των ηχείων αναμένεται να αυξηθεί στα 9,35 δισεκατομμύρια δολάρια το 2027 με CAGR 4,9%.
Για τη μελέτη, η ReportLinker έχει υπολογίσει τις αξίες στην αγορά τις «εργοστασιακές» τιμές ή την αξία των ηχείων που πωλούνται από κατασκευαστές, από άλλες οντότητες (συμπεριλαμβανομένων χονδρεμπόρων, διανομέων και λιανοπωλητών) είτε απευθείας σε τελικούς πελάτες.
Τα υπογούφερ, επισημαίνει το ReportLinker, γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή για ψυχαγωγία στο σπίτι, καθώς και για ηχητικά συστήματα αυτοκινήτων.
Με βάση τα ευρήματα της έκθεσης, ένας σημαντικός παράγοντας που συμβάλλει στην ανάπτυξη της αγοράς ηχείων είναι η αύξηση των δαπανών για προϊόντα οικιακής ψυχαγωγίας μαζί με τη ζήτηση για διαφορετικές μορφές ηχείων, συμπεριλαμβανομένων αυτών που ελέγχονται εξ αποστάσεως.
Η μελέτη σημειώνει την τάση των καταναλωτών να προτιμούν εξωτερικά συστήματα ήχου για οικιακή ψυχαγωγία, σε αντίθεση με τα ενσωματωμένα ηχεία όπως για παράδειγμα στις τηλεοράσεις.
Επιπλέον, οι χρήστες γνωρίζουν ολοένα και περισσότερο και απαιτούν ποιότητα ήχου, γεγονός που τους καθιστά πρόθυμους να ξοδέψουν περισσότερα για ηχεία.
Ένα άλλο στοιχείο που εξετάζει η μελέτη είναι η διευρυμένη χρήση ασύρματου ηχητικού εξοπλισμού, με δυνατότητα χρήση από κινητό.
Αυτό έχει προσθέσει στη ζήτηση για ασύρματο έλεγχο ήχου και οδηγεί την ανάπτυξη των ηχείων που συνδέονται με Wi-Fi και Bluetooth.
Για να επωφεληθούν από την αυξανόμενη δημοτικότητα του ασύρματου ήχου για οικιακή ψυχαγωγία, κατασκευαστές, συμπεριλαμβανομένων των Samsung, LG, Sony, Bose, Denon, DTS και Qualcomm, λανσάρουν προϊόντα ή πλατφόρμες ασύρματου ήχου. Παραδείγματα ασύρματων συστημάτων είναι τα ηχεία Wi-Fi της Sonos, το σύστημα SoundTouch της Bose και τα ηχεία Echo της Amazon.
Τον Απρίλιο του 2022, η Sonos εξαγόρασε την Mayht Holding BV (μια εταιρεία ηχείων με έδρα την Ολλανδία), μια συμφωνία 100 εκατομμυρίων δολαρίων. Η Sonos με αυτή την εξαγορά στοχεύει να ενισχύσει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της σε οικιακά συστήματα ήχου για να ενισχύσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα.
Οι περιοχές που καλύπτονται στην αναφορά της έκθεσης για την αγορά των ηχείων είναι η Ασία-Ειρηνικός, η Δυτική Ευρώπη, η Ανατολική Ευρώπη, η Βόρεια Αμερική, η Νότια Αμερική, η Μέση Ανατολή και η Αφρική.
Πηγή: https://www.reportlinker.com/p06248557/Loudspeakers-Global-Market-Report.html