Το Netflix ετοιμάζεται να ανανεώσει τη διεπαφή της εφαρμογής του για τηλεοράσεις και να ενσωματώσει γενετική τεχνητή νοημοσύνη στην iOS πλατφόρμα του, επιτρέποντας στους χρήστες να αναζητούν περιεχόμενο με φυσική γλώσσα. Ωστόσο, δεν θα υπάρξει αντίστοιχη ενημέρωση για τους χρήστες Android.
Η ανασχεδιασμένη διεπαφή, που αφαιρεί την πλαϊνή μπάρα, θα κυκλοφορήσει σταδιακά τις επόμενες εβδομάδες και μήνες.
Η εταιρεία δοκιμάζει αυτή την ενημέρωση με περιορισμένο αριθμό χρηστών από τα μέσα του 2024, και μετά από μια επιτυχημένη δοκιμή, προετοιμάζεται για τη γενική διάθεση.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη αλλαγή στη διεπαφή τηλεοράσεων από το 2018, όταν εισήχθη η πλαϊνή μπάρα, τώρα αντικαθίσταται από ένα νέο επάνω μενού που περιλαμβάνει μια ειδική ενότητα «My Netflix».
Η νέα σχεδίαση θα περιλαμβάνει μια περιστρεφόμενη προβολή στην κορυφή για την ανάδειξη περιεχομένου, ενώ οι χρήστες θα μπορούν να συνεχίσουν την κύλιση και να βλέπουν σειρές και ταινίες που ανανεώνονται δυναμικά.
Σύμφωνα με το Netflix, αυτή η προσέγγιση προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία για την παρουσίαση του περιεχομένου τόσο τώρα όσο και στο μέλλον.
To αναφέρει ότι: «Θέλαμε να δημιουργήσουμε μια εμπειρία που να είναι πιο ευέλικτη για την ευρεία γκάμα ψυχαγωγίας μας, πιο διαισθητική και ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των μελών μας, και ικανή να αναδεικνύει τις πιο συναρπαστικές στιγμές στο Netflix.»
Το Netflix επενδύει επίσης στη ζωντανή αθλητική κάλυψη και το cloud gaming, που ίσως αποτελούν μέρος αυτού του ανασχεδιασμού.
Η ενημέρωση στοχεύει στη βελτίωση της ταχύτητας και της ρευστότητας, ενώ εισάγει «ανταποκρινόμενες προτάσεις» που βασίζονται σε παράγοντες όπως τα τρέιλερ που έχουν προβληθεί, οι αναζητήσεις των χρηστών και ακόμη και η ώρα της ημέρας.
Η παγκόσμια διάθεση θα περιλαμβάνει μεγάλες πλατφόρμες τηλεοράσεων όπως Apple TV (tvOS), FireTV, Google TV, Samsung Tizen και LG webOS.
Στα smartphones, το Netflix εισάγει μια κάθετη ροή βίντεο τύπου TikTok, που θα προβάλλει αποσπάσματα από ταινίες και σειρές, αν και αυτά θα παραμένουν σε οριζόντια μορφή.
Στο iPhone, η εταιρεία δοκιμάζει μια beta έκδοση αναζήτησης με τεχνητή νοημοσύνη, η οποία θα προσφέρει προτεινόμενα ερωτήματα.
Οι τελευταίες κινήσεις του Netflix δείχνουν τη συνεχή προσπάθειά του να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών και να διευρύνει τις δυνατότητες ανακάλυψης περιεχομένου.