hxosplus.gr
H τεχνολογία του πολιτισμού

Η Masimo πούλησε την Sound United στη Harman, θυγατρική της Samsung

Η Masimo ανακοίνωσε την πώληση του καταναλωτικού τμήματος ήχου της Sound United στη Harman International, θυγατρική της Samsung Electronics, για $350 εκατομμύρια.

Η συμφωνία υποστηρίζει τη στρατηγική της Masimo να επικεντρωθεί στην επαγγελματική υγειονομική περίθαλψη και στην καινοτομία.

Η πώληση αφορά παγκοσμίου φήμης ηχητικά brands όπως Bowers & Wilkins, Denon, Marantz, Polk Audio, Definitive Technology, Classé Audio Inc, Boston Acoustics και HEOS που θα ενταχθούν στη Harman, η οποία ήδη διαθέτει τις JBL, Harman Kardon, AKG, Mark Levinson, Revel, Roon, Arcam και άλλες.

Στόχος της Masimo: Επικέντρωση στην υγειονομική τεχνολογία και στην ανάπτυξη κορυφαίων λύσεων παρακολούθησης ασθενών.
Harman: Ενίσχυση της παρουσίας της σε κατηγορίες ήχου όπως Home Audio, Headphones, Hi-Fi και Car Audio.

Η ολοκλήρωση της συμφωνίας αναμένεται μέχρι το τέλος του 2025, υπό την έγκριση των αρμόδιων ρυθμιστικών αρχών.

Η κίνηση αυτή ενισχύει τη θέση της Harman στην αγορά και σηματοδοτεί νέα εποχή για το premium audio και home cinema στο κόσμο.

Για την ιστορία να σημειώσουμε ότι η Masimo απέκτησε τη Sound United το 2022 για περίπου $1 δισεκατομμύριο.

Τώρα, το 2025, την πούλησε στη Harman International, θυγατρική της Samsung Electronics, για $350 εκατομμύρια.

Samsung: Δύο Στρατηγικές Εξαγορές στον Κλάδο του Ήχου

Η Samsung Electronics έχει πραγματοποιήσει δύο σημαντικές εξαγορές στον χώρο του ήχου:

🔹 Harman International – Το 2016, η Samsung απέκτησε τη Harman για $8 δισεκατομμύρια.

🔹 Sound United – Το 2025, η Samsung, μέσω της Harman, εξαγόρασε τη Sound United για $350 εκατομμύρια.

Σύγκριση των Εξαγορών

  • Η εξαγορά της Harman ήταν 22 φορές μεγαλύτερη από αυτή της Sound United, καθώς η Harman είχε ισχυρή παρουσία στην αυτοκινητοβιομηχανία και τις επαγγελματικές λύσεις ήχου.
  • Η Sound United επικεντρώνεται κυρίως στην οικιακή ψυχαγωγία, με premium audio προϊόντα για Hi-Fi και home cinema.
  • Η Samsung, μέσω της Harman, ενισχύει τη θέση της στην αγορά καταναλωτικού ήχου, προσθέτοντας brands με ισχυρή κληρονομιά στον χώρο του Hi-Fi.

Η στρατηγική της Samsung δείχνει μια συνεχή επέκταση στον χώρο του ήχου, συνδυάζοντας αυτοκινητικές, επαγγελματικές και καταναλωτικές λύσεις.

Ποιός είναι ο επόμενος;

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα