Πριν από 3-4 χρόνια είπαμε να βιντεοσκοπούμε τις συσκευές που φωτογραφίζαμε για το περιοδικό. Έτσι ξεκινήσαμε διστακτικά στην αρχή, δεν είμαστε YouTubers, να ανεβάζουμε βιντεάκια στα κοινωνικά δίκτυα όπως το YouTube και το Facebook.
Κάμερες είχαμε, φώτα είχαμε… μας βγήκε εντελώς αυθόρμητα. Μάλιστα, σχεδόν όλα τα βίντεο που έχουμε ανεβάσει στο κανάλι είναι αμοντάριστα με την κάμερα στο χέρι κάνοντας ταυτόχρονα και δουλειά για το περιοδικό.
Πιο πολύ ξεκινήσαμε να «ανεβάζουμε» βίντεο για να έχουμε να «βλέπουμε» στα γεράματα το τι κάναμε «ετούτα τα χρόνια» και όχι για να γίνουμε ινφλουένσερς, παρουσιαστές ή να πουλάμε σε εταιρείες «τοποθέτηση προϊόντος».
Άλλωστε δοκιμάζουμε δεκάδες συσκευές κάθε μήνα και θα ήταν κρίμα να «επιστρέφουν» στους αντιπροσώπους τους χωρίς να τις αποθανατίσουμε σε βίντεο. Καμμιά φορά λέμε αν το κάναμε αυτό -για παράδειγμα- από το έτος 2000, γιατί και τότε φωτογραφίζαμε, ξεπακετάραμε και δοκιμάζαμε, θα είχαμε σήμερα ένα σπάνιο αρχείο από σημαντικά μηχανήματα. Ποτέ δεν είναι αργά όμως.
Τώρα πολλοί μας ρωτάνε γιατί τα λέμε στα Αγγλικά (αυτά τα λίγα που ξέρουμε), η απάντηση είναι ότι έτσι το ξεκινήσαμε επειδή τα πρώτα βίντεο ήταν από εκθέσεις του εξωτερικού όπου όλοι μας μιλούσαν Αγγλικά. Ανεβάσουμε και ελληνικά βίντεο στο Facebook, ενώ εξετάζουμε την περίπτωση να το γυρίσουμε το κανάλι στο YouTube και στα ελληνικά.
Σήμερα, λοιπόν, το κανάλι hxos plus έφτασε τους 40.000 συνδρομητές έτσι απλά, χωρίς giveaway, χωρίς «φαντάσματα» θεατές και χωρίς καμμιά κίτρινη διαφήμιση. Δεν είναι μόνο αυτοί οι 40.000 άνθρωποι που μας βλέπουν είναι και οι θεάσεις του καναλιού. Έχει ξεπεράσει τα 35 εκτ. views και αυτό έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Έχουν δει δηλαδή περιεχόμενο από το hxos plus περίπου 35.296.000 μάτια.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους εσάς που μας δίνεται την δύναμη για την συνέχεια, για περισσότερα βίντεο, περισσότερες δοκιμές και περισσότερη έκθεση…
Όμως πάνω απ’ όλα περισσότερα τεύχη.
Γιατί για εμάς το περιοδικό είναι και θα είναι πάνω πάνω από όλα!
Thanks a million!