Η WaveMotion, επίσημος διανομέας των προϊόντων JBL στην Ελληνική αγορά, ανακοινώνει την έναρξη της Πασχαλινής Καμπάνιας. Η Καμπάνια αρχίζει 8 Απριλίου και θα συνεχίσει μέχρι και την περίοδο του Χριστιανικού Πάσχα.
Η Καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιείται από την Marketing Agency jetdrop και βασίζεται πλήρως στα Social Media, σε μεγάλη κλίμακα, εστιάζοντας σε ‘Έλληνες χρήστες του Facebook και Instagram, αναμένοντας να φέρει αριθμό εμφανίσεων της τάξεως των 4.200.000.
Σκοπός της καμπάνιας είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας της JBL, να επικοινωνήσει τα προϊόντα στο κοινό, και να οδηγήσει σε πωλήσεις. Kαθώς η διάθεση των Ελλήνων καταναλωτών επηρεάζεται αρνητικά από τα αυστηρά μέτρα καραντίνας, η Καμπάνια θέλει να βελτιώσει την διάθεση των καταναλωτών και να τους χαροποιεί, με περιεχόμενο σχετικό με την μουσική.
Επιπλέον, διευκολύνει τις προσωπικές στιγμές στο σπίτι, προσφέροντας διασκεδαστικό περιεχόμενο και προτάσεις γύρω από την επιλογή μουσικής. Καταληκτικά, η Καμπάνια δίνει φωνή στην JBL μέσω ενός ουσιαστικού ρόλου, γιατί το Brand επιθυμεί να υποστηρίζει, να εμπνέει και να δίνει κίνητρο στους fun του..
Η Έννοια της Καμπάνιας είναι απλή:
Ως JBL σε ακούμε!… για ό,τι εσύ επιλέγεις να ακούς
Η Μουσική είναι παγκόσμια, αλλά και προσωπική ταυτόχρονα. Η JBL στηρίζει κάθε μουσική επιλογή.
Η JBL είναι μία παγκoσμίως αγαπητή εταιρεία, που προσφέρει επικό ήχο με τα προϊόντα της. Ακόμα η JBL είναι πλήρως συνυφασμένη με το να παρέχει ήχο στον καταναλωτή, οπουδήποτε και εάν θελήσει να ακούσει την αγαπημένη του μουσική.
Σήμερα, που η καθημερινή ζωή έχει αλλάξει τόσο και όλοι πρέπει να προσαρμοστούν σε μία νέα πραγματικότητα, η JBL στηρίζει τους καταναλωτές παροτρύνοντας τους να ακούνε μουσική στο σπίτι, για να φτιάξει η διάθεση τους, και να αισθάνονται λιγότερο μοναξιά και άγχος.
Η JBL υποστηρίζει όλα τα είδη μουσικής, σε κάθε σπίτι, σε κάθε ενέργεια και για κάθε στιγμή της ημέρας! Άλλωστε κατά τη διάρκεια της καραντίνας η παγκόσμια τοποθέτηση της JBL είναι:
We’ re in this together! Είμαστε μαζί σου!
Το Κοινό της Καμπάνιας είναι όσοι ακούνε Μουσική στο σπίτι! Ο αριθμός των εμφανίσεων εκτιμάται σε : 4.200.000
Tα Δημογραφικά της Καμπάνιας είναι:
-Ηλικιακό κοινό: 15-18 χρόνων : 160.000 συνολικά // Αναμενόμενες εμφανίσεις 300.000 (Μαθητές σχολείων που ζουν με γονείς).
-Ηλικιακό κοινό: 18-24 χρόνων: 860.000 συνολικά // Αναμενόμενες εμφανίσεις: 1.000.000 (Φοιτητές πανεπιστημίων που μένουν με γονείς ή μόνοι σε άλλες πόλεις, νεαρά ζευγάρια, φοιτητές πανεπιστημίων ή νεαροί εργαζόμενοι που μένουν με συγκάτοικο ή μόνοι) .
-Ηλικιακό κοινό: 25-28 χρόνων, 28-35 χρόνων: 1.600.000 συνολικά// Αναμενόμενες εμφανίσεις: 1.800.000 (Νεαροί επαγγελματίες, μικρού εισοδήματος , άνεργοι που ζουν με γονείς, μόνοι ή με συγκάτοικο, νεαρά ζευγάρια, νεαρές οικογένειες με μικρά παιδιά).
-Ηλικιακό κοινό: 35-45 χρόνων :1.500.000 συνολικά // Αναμενόμενες εμφανίσεις :1.100.000 (Μεγαλύτεροι επαγγελματίες, εργένηδες, ζευγάρια, οικογένειες)
Η Καμπάνια βασίζεται σε διάφορα εικαστικά για να επικοινωνήσει το μήνυμα. Η χρήση τοπικής γλώσσας, μηνυμάτων και η σύνδεση διάφορων στιγμών και περιστάσεων γύρω από το concept ‘μουσική στο σπίτι’, για κάθε μουσικό γούστο, χρησιμοποιώντας πάντα προϊόντα JBL.
Τα εικαστικά κατηγοριοποιούνται ανά κοινό έτσι ώστε τα άτομα να νιώθουν πιο οικεία ανάλογα με το περιεχόμενο, βλέποντας τους εαυτούς τους σε όλες τις περιστάσεις. Τα οπτικά στοιχεία προστίθενται δυναμικά στην διαφημιστική καμπάνια, ανά κοινό, με πολλαπλές προδιαγραφές και διάφορα φίλτρα στόχευσης, για την καλύτερη δυνατή επένδυση.