Αποστολή στην Βαρκελώνη: Στο Mobile World Congress (MWC) 2024 στην Βαρκελώνη, η Huawei παρουσίασε κορυφαία προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας και fashion-forward αισθητικής τα οποία μαγνήτισαν την προσοχή: το κινητό Mate 60 RS ULTIMATE DESIGN, τα ακουστικά FreeClip και το ρολόι WATCH GT4.
Το booth της Huawei χωρίστηκε σε ζώνες εμπειριών βασισμένες σε σενάρια, οι οποίες περιλάμβαναν: ULTIMATE DESIGN, Fashion Forward, XMAGE, Creation of Beauty και Fitness & Health. Οι επισκέπτες ανακάλυψαν πώς οι λειτουργίες της Huawei έχουν εμπλουτίσει την καθημερινή μας ζωή με νέες τεχνολογίες.
Η παρουσία της Huawei στο MWC 2024 ανέδειξε τη δέσμευση της εταιρείας στην παγκόσμια αγορά υψηλών προδιαγραφών. Το 2024 θα είναι μια κρίσιμη χρονιά, καθώς η Huawei θα ξεπεράσει τα όρια της και θα φροντίσει ώστε τα high-end τεχνολογικά προϊόντα, υπηρεσίες και εμπειρίες που προσφέρει να γίνουν ακόμη πιο προσιτά στους χρήστες παγκοσμίως, με αυξημένες επενδύσεις Έρευνας & Ανάπτυξης, σε καινοτόμες τεχνολογίες, θέτοντας έτσι ένα σημείο αναφοράς για τον κλάδο.
Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, η Huawei σημείωσε αξιοσημείωτη πρόοδο. Κατάφερε να κάνει σημαντικές τομές στις παγκόσμιες αγορές high-end συσκευών όπως wearables, audio προϊόντων, tablet, υπολογιστών και τηλεφώνων, κυκλοφορώντας μια συναρπαστική σειρά προϊόντων υψηλών προδιαγραφών.
Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Counterpoint Research, η Huawei κέρδισε το 5% του μεριδίου αγοράς στην παγκόσμια αγορά smartphone υψηλής τεχνολογίας το 2023, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση μεταξύ όλων των εμπορικών σημάτων.
Τις δύο πρώτες εβδομάδες του 2024, η Huawei κατέλαβε την πρώτη θέση στην κινεζική αγορά με τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων smartphone.
Μέχρι το τέλος του 2023, οι παγκόσμιες πωλήσεις έξυπνων wearables της Huawei ξεπέρασαν τα 150 εκατομμύρια και η Huawei κατέλαβε την πρώτη θέση στην αγορά έξυπνων ρολογιών της Κίνας για πέντε συνεχόμενα έτη.
Η εφαρμογή HUAWEI Health App έχει μια βάση χρηστών άνω των 450 εκατομμυρίων. Μέχρι το 2023, μια δεκαετία μετά το λανσάρισμα του πρώτου της tablet, η Huawei είχε πουλήσει πάνω από 100 εκατομμύρια.
Δημιουργία μιας νέας αισθητικής με σχέδια υψηλών προδιαγραφών
Η scenario-based εκθεσιακή ζώνη “Fashion Forward” της Huawei στο MWC σημείωσε μεγάλη επιτυχία και ανέδειξε την έμφαση που δίνει η Huawei στην οικοδόμηση ενός high-end fashion-forward brand.
Το 2023, η Huawei παρουσίασε την καμπάνια “Fashion Forward”, με στόχο τη δημιουργία ενός σύγχρονου και υγιεινού τρόπου ζωής για τους καταναλωτές. Επενδύοντας σημαντικά στην Έρευνα & Ανάπτυξη, η Huawei δεσμεύεται να αναπτύσσει νέα πρότυπα σχεδιασμού για κάθε νέο προϊόν και να ηγείται της τάσης της μόδας στον κλάδο.
Η Huawei είναι αφοσιωμένη στην παροχή high-end, fashion-forward, and technology-driven προϊόντων και εμπειριών στους καταναλωτές μέσω της χρήσης υλικών υψηλής ποιότητας, μοναδικού σχεδιασμού και προηγμένων τεχνικών κατασκευής.
Kατά την ανάπτυξη του κινητού Mate 60 RS ULTIMATE DESIGN, οι άνθρωποι του τμήματος Έρευνας & Ανάπτυξης πρόσθεσαν για πρώτη φορά σπάνια γήινα στοιχεία στη διαδικασία πύρωσης των κόκκινων κεραμικών.
Το ρολόι WATCH ULTIMATE DESIGN είναι το πρώτο smartwatch της Huawei, που διαθέτει χρυσό 18 καρατίων και υγρό μέταλλο με βάση το ζιρκόνιο.
Τα ακουστικά FreeClip είναι τα πρώτα ακουστικά της Huawei με σχέδιο C-bridge. Αυτός ο σχεδιασμός είναι ανθεκτικός και σταθερός, επιτρέπει στο αυτί να αναπνέει και δίνει στα ακουστικά αναζωογονητικά πρωτότυπη εμφάνιση και αίσθηση.
Το ρολόι WATCH GT4 έρχεται σε οκταγωνική μορφή, αναδεικνύοντας κάθε περίτεχνη λεπτομέρεια στην επιφάνεια.
Τα smart wearables τελευταίας τεχνολογίας επιτρέπουν τη διαχείριση της υγείας με ολοκληρωμένο και ακριβή τρόπο
Η scenario-based εκθεσιακή ζώνη της Huawei με θέμα Fitness & Health προσέλκυσε επίσης τα βλέμματα των επισκεπτών. Τα smart wearables είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τομείς στην παγκόσμια επιχείρηση της Huawei.
Το 2023, η Huawei λάνσαρε μια σειρά από κορυφαία smart wearables, όπως το HUAWEI WATCH Ultimate, το πρώτο καθημερινό smartwatch φτιαγμένο από κράμα υγρού μετάλλου από ζιρκόνιο, το WATCH 4, το οποίο παρουσίασε την ολοκαίνουργια λειτουργία Health Glance, το WATCH GT4 το οποίο διαθέτει τα πρωτοποριακά Activity Rings και την εφαρμογή Stay Fit, και το WATCH ULTIMATE DESIGN, το πρώτο smartwatch με χρυσό 14 καρατίων που κατασκευάστηκε ποτέ.
Η Huawei κάνει συνεχείς ανακαλύψεις και καινοτομίες που αφορούν στην τεχνολογία και την αισθητική αλλά και τη διαχείριση της υγείας και τις επιστημονικά τεκμηριωμένες προπονήσεις. Τρεις μήνες μετά το λανσάρισμά του, οι παγκόσμιες πωλήσεις του WATCH GT4 ανήλθαν σε πάνω από 2,5 εκατομμύρια, καθιστώντας το νέο smartwatch ως το πιο επιτυχημένο έξυπνο ρολόι της Huawei.
Ψηφιακή δημιουργία: Βασικό χαρακτηριστικό της καμπάνιας “Creation of Beauty”
Στην εκδήλωση, η Huawei σημείωσε ότι θα συνεχίσει να αυξάνει τις επενδύσεις της στον τομέα της ψηφιακής δημιουργίας το 2024, για να παρέχει στους καταναλωτές βελτιωμένες εμπειρίες. Αυτό επιβεβαιώνεται από το πρόσφατο λανσάρισμα του φορητού υπολογιστή MateBook D16, το πανίσχυρο, πανάλαφρο, ιδανικό για κάθε εργασία, με Vast Display 16 ιντσών laptop.