Η Samsung προβλέπεται να διαθέσει μέχρι και 8 εκατομμύρια τηλεοράσεις QLED στην παγκόσμια αγορά φέτος. Ο αριθμός αυτός είναι αυξημένος κατά 50% από αυτόν του περασμένου έτους, που ήταν 5,32 εκατομμύρια τηλεοράσεις. Οι QLED είναι η premium κατηγορία της εταιρίας.
Η Samsung θέλει να διευρύνει την απόσταση από τον ανταγωνισμό, κυρίως από την LG στην αγορά των premium τηλεοράσεων.
Είναι γνωστό ότι μια τηλεόραση QLED βελτιώνει την αναπαραγωγή και αυξάνει το πλήθος των χρωμάτων ενός LCD πάνελ χρησιμοποιώντας ένα φιλμ με κβαντικές κουκίδες (Quantum Dots) μετά την μονάδα του οπίσθιου φωτισμού LED.
Εκτός από την Samsung, τηλεοράσεις QLED παράγουν επίσης η αμερικάνικη Vizio και οι κινεζικές TCL, Huawei και Hisense. Όλοι αυτοί οι κατασκευαστές είδαν αυξημένες τις πωλήσεις των QLED τηλεοράσεων τη χρονιά που μας πέρασε. Φέτος σκοπεύουν να αυξήσουν περισσότερο την παραγωγή.
Από την άλλη οι τηλεοράσεις OLED κινούνται και αυτές στην premium κατηγορία της αγοράς. Πέρυσι, οι LG, Sony, Philips και Panasonic αύξησαν την παραγωγή OLED TV, αλλά το μερίδιο αγοράς τους μειώθηκε. Η βιομηχανία αναμένει ότι φέτος θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο η κυκλοφορία OLED τηλεοράσεων.
Η Samsung το 2019 κατέλαβε την πρώτη θέση στην παγκόσμια αγορά τόσο σε μερίδια (30,9%) όσο και σε πωλήσεις (19,8%). Είναι ο νούμερο ένα παίχτης για 14 συνεχή χρόνια με βάση τον όγκο των πωλήσεων. Το μερίδιο των QLED τηλεοράσεων μεταξύ των συνολικών πωλήσεων τηλεοράσεων της Samsung αυξήθηκε, επίσης, στο 12,1%, μια τιμή διπλάσια από το προηγούμενο έτος.
Από πλευράς μεριδίων αγοράς πέρυσι η Samsung κατέλαβε την πρώτη θέση, ακολουθούμενη από την LG (16,3%), την Sony (9,4%), την Hisense (6,4%) και την TCL (6,4%). Όσον αφορά τον όγκο των πωλήσεων η Samsung κατέλαβε επίσης την πρώτη θέση, ακολουθούμενη από την LG (12,2%), την TCL (9,2%), την Hisense (7,8%) και τη Xiaomi (5,8%). Οι κινεζικές εταιρείες αυξάνουν το μερίδιο αγοράς τους αφού κυκλοφορούν τηλεοράσεις χαμηλού κόστους.
Στην αγορά των μεγάλων σε οθόνη τηλεοράσεων, δηλαδή πάνω από τις 75 ίντσες, η Samsung κατέλαβε την πρώτη θέση με μερίδιο αγοράς 49,6%, η Sony την δεύτερη με 19,1% και η LG την τρίτη θέση με 18,2%.