Η LG Electronics αποκάλυψε μια νέα κατεύθυνση και οπτικής ταυτότητας του logo της, για να ρίξει «περισσότερο φως» στην αξία του Life’s Good με μια πιο δυναμική και νεανική εμφάνιση.
Στις νέες οδηγίες επικοινωνίας της επωνυμίας της εταιρείας που μοιράστηκε με τους υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο, η LG περιέγραψε τη νέα κατεύθυνση για να αγαπηθεί η επωνυμία από πελάτες σε χώρες και γενιές, συμπεριλαμβανομένης της Generation Z, και τελικά να καθιερωθεί ως μια εμβληματική μάρκα.
Το σλόγκαν Life’s Good, περιλαμβάνει το μήνυμα για το πώς η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να απολαμβάνουν μια ποιοτική ζωή μέσω των προϊόντων και των υπηρεσιών της LG.
Η νέα κατεύθυνση περιλαμβάνει μια ανανέωση της οπτικής ταυτότητας της LG.
Το σύμβολο της μάρκας, που αποτελείται από τα γράμματα «L» και «G», μπορεί να εκτελέσει οκτώ μοναδικές κινήσεις, όπως το νεύμα, το γύρισμα και το κλείσιμο του ματιού. Με τις νέες του δυνατότητες, το σύμβολο της επωνυμίας μπορεί να υποδέχεται τους πελάτες με ένα φιλικό χαμόγελο ή να κινείται μαζί με μουσική υπόκρουση σε ψηφιακές πλατφόρμες με διάφορους τρόπους.
Εκτός από το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα, η εταιρεία θα χρησιμοποιεί το πιο ενεργητικό LG Active Red σε όλα τα σημεία επαφής με τους πελάτες.
Η εταιρεία σχεδίασε επίσης μια νέα γραμματοσειρά για το σλόγκαν της επωνυμίας Life’s Good, η οποία θα χρησιμοποιηθεί ευρύτερα ως στοιχείο της επωνυμίας στη συσκευασία προϊόντων.
Η εταιρεία σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει το μοναδικό στοιχείο της επωνυμίας της σε όλα τα σημεία επαφής με τους πελάτες παγκοσμίως καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.