Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που δημοσίευσε η εταιρεία έρευνας αγοράς Omdia, η Hisense στις τηλεοράσεις κατέλαβε τη δεύτερη θέση σε παγκόσμιο μερίδιο όγκου αποστολών το δεύτερο τρίμηνο του 2022, με πρώτη την Samsung.
Το παγκόσμιο μερίδιο όγκου και το παγκόσμιο μερίδιο εσόδων της Hisense TV κατέλαβε την πρώτη θέση μεταξύ των κινέζων κατασκευαστών και συνεχίζει να ηγείται.
Ανεξάρτητα από την πτώση της αγοράς τηλεόρασης, η Hisense συνεχίζει να αυξάνει τα μερίδια στην παγκόσμια αγορά τηλεόρασης.
Σύμφωνα με την Omdia, το μερίδιο όγκου των αποστολών της Hisense TV φτάνει το 12,1%, γεγονός που την κατατάσσεται στον υπ’ αριθμό 2 σε παγκόσμιο μερίδιο όγκου αποστολών το 2ο τρίμηνο του 2022 και την 1η θέση μεταξύ των κινέζων κατασκευαστών σε παγκόσμιο μερίδιο όγκου και μερίδιο εσόδων παγκοσμίως, καθιστώντας την ως ηγέτη του κλάδου στην βιομηχανία τηλεόρασης.
Η Omdia αναφέρει ότι το δεύτερο τρίμηνο του 2022, παρόλο που οι παγκόσμιες αποστολές τηλεοράσεων μειώθηκαν κατά 11% QoQ, οι αποστολές των Hisense TV συνέχισαν να αυξάνονται κατά 5% QoQ με 1,9 ppts αύξηση QoQ στο μερίδιο όγκου των αποστολών, δηλαδή μια από τις εταιρείες με την υψηλότερη ανάπτυξη παγκοσμίως.
Η Hisense αναμένει ότι οι αποστολές των τηλεοράσεων της παγκοσμίως θα ξεπεράσουν τα 20 εκατομμύρια μονάδες το 2022, εκ των οποίων το 35% θα είναι προς την αγορά της Κίνας και το 65% στις άλλες χώρες.