hxosplus.gr
H τεχνολογία του πολιτισμού

Sennheiser: Θέλει να πουλήσει το τμήμα των καταναλωτικών, ακουστικά και ηχομπάρα

Σε αναζήτηση στρατηγικού επενδυτή – αγοραστή βρίσκεται η Sennheiser, θέλοντας να εστιάσει μόνο στον επαγγελματικό χώρο με τα ξακουστά ακουστικά και μικρόφωνα που κατασκευάζει εδώ και 75 χρόνια.

Τον επαγγελματικό χώρο η Sennheiser τον υποστηρίζει με τις εξής κατηγορίες: Pro Audio, Business Communications και με τα προϊόντα της Neumann. Αυτό που θέλει να ξεφορτωθεί είναι τα Consumer Electronics.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η Sennheiser αναζητεί έναν ισχυρό συνεργάτη για να επενδύσει στα καταναλωτικά ηλεκτρονικά της. Η αγορά των ακουστικών προσφέρει μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης, παρά την εξαιρετικά δυναμική αγορά και τον έντονο ανταγωνισμό που υπάρχει εκεί, λέει η εταιρεία. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα true wireless ακουστικά, τα Bluetooth δηλαδή.

Η Sennheiser αναφέρει ότι τα ακουστικά της (όπως η σειρά Momentum) αν και έχουν εξαιρετικό ήχο, κάτι που έχουμε επιβεβαιώσει και εμείς στις δοκιμές μας, δεν μπορούν από μόνα τους να στηρίζουν αυτή την μεγάλη εταιρεία. Μια εταιρεία ακουστικών true wireless σήμερα θα πρέπει να κατασκευάζει και να κυκλοφορεί δεκάδες μοντέλα στην αγορά, από audiophile έως sport και από εντελώς οικονομικά ως ειδικών αποστολών.

Για να το κατορθώσει αυτό, μια σοβαρή εταιρεία όπως η Sennheiser, θέλει κάποιον να αναλάβει τo έργο αυτό. Δηλαδή έναν επενδυτή, είτε να αγοράσει εντελώς τον τομέα των consumer electronics της εταιρείας ή να συνεργαστεί μαζί της.

Στο παρελθόν έχουμε ανάλογα παραδείγματα από την Harman που την αγόρασε εξ ολοκλήρου η Samsung και πια έχει κατακλύσει την αγορά με ακουστικά JBL και την Beats που την εξαγόρασε η Apple. Αντίστοιχη κίνηση αναμένει και η Sennheiser.

 Ως οικογενειακή επιχείρηση που είναι η Sennheiser, αναφέρει ο πρόεδρός της, «θα πρέπει να είμαστε ευέλικτοι και να λαμβάνουμε αποφάσεις για το μέλλον. Αυτό είναι μέρος της επιχειρηματικής μας ευθύνης. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι όλες οι επιχειρηματικές μονάδες θα εμφανιστούν ενισχυμένες από την προγραμματισμένη επανατοποθέτηση. Με έναν συνεργάτη στο πλευρό μας στα consumer electronics, θα είμαστε ακόμη καλύτερα εξοπλισμένοι για να παίξουμε στα δυνατά μας σημεία».  

Η αγορά των ασύρματων ακουστικών και ηχείων είναι άκρως ανταγωνιστική σήμερα. Όλοι οι κατασκευαστές smartphone παράγουν τα δικά τους ακουστικά με πλήθος δυνατοτήτων πέρα από καλό ήχο. Έτσι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές δεν μπορούν να ακολουθήσουν αυτή τη ξέφρενη κούρσα.

Αν και τα Momentum της Sennheiser είναι στην πρώτη πεντάδα των ακουστικών σε ποιότητα ήχου στην αγορά και σημειώνουν υψηλές, αυτό δεν αρκεί για την Sennheiser.

Η Sennheiser θα έπρεπε ήδη να έχει 10+ μοντέλα Momentum τύπου true wireless στην αγορά, λανσάροντας συνεχώς καινούρια κάθε έξι μήνες. Αυτό δεν μπορεί να το κάνει. Τα true wireless δεν είναι απλά δύο οδηγοί και μια μπαταρία, είναι ολόκληρα συστήματα πια με επεξεργαστές, AI και lifestyle σχεδιασμό.

Το πρώτο λογότυπο της εταιρείας

Πάντως όποιος αγοράσει τα καταναλωτικά της Sennheiser ή έστω τα δικαιώματα χρήσης του ονόματός της θα σημειώσει μεγάλη επιτυχία στην αγορά. Λέτε η Sennheiser να ζήσει αυτό που απολαμβάνει σήμερα η Harman από την Samsung;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα