Στις 11 Ιανουαρίου, ο Fisher Yu, ο Πρόεδρος της Hisense Visual Technology, ανακοίνωσε ότι η Hisense πούλησε πάνω από 25 εκατομμύρια προϊόντα προβολής το 2020, διατηρώντας την πρώτη θέση στην κινεζική αγορά.
Το 2021, η Hisense θα επικεντρωθεί στην ποιότητας της εικόνας και των εφαρμογών κυκλοφορώντας νέες τηλεοράσεις ULED TV με υψηλό ρυθμό καρέ, καθώς και τις προβολείς TriChroma Laser.
Ο Fisher Yu είπε, ως επίσημος χορηγός του EURO 2020, θα φέρουμε μια προσαρμοσμένη έκδοση της σειράς EURO 2020 ULED U7 σε οπαδούς ποδοσφαίρου σε όλο τον κόσμο.
Το 2021, το Hisense θα συνεχίσει να επεκτείνεται τις τηλεοράσεις της ως το κέντρο του έξυπνου σπιτιού. Οι τηλεοράσεις αυτές θα επιτρέπουν δουλειά στο σπίτι, θα είναι έτοιμες για διαδικτυακές τηλεδιασκέψεις, για άθληση στο σπίτι μέσω κάμερας AI και άλλα.
Η Hisense το 2021 θα παράξει επίσης μαζικά τηλεοράσεις dual cell σε 4K/120Hz με τσιπ επεξεργασίας ποιότητας εικόνας επιπέδου 8K 120Hz, έξυπνο τσιπ αναγνώρισης φωνής AISOC και τσιπ επεξεργασίας εικόνας AI vision SOC.